دومین دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با شهروندان منطقه ۷

نمایندگان استان تهران با حضور علی خضریان و غلامحسین رضوانی نمایندگان شورای اسلامی، محمدی مدیرکل امورمناطق شهرداری تهران، سمیه حاجوی شهردار منطقه ۷، نماینده فرماندار تهران، شورایاران و جمعی از معتمدین محلی پیرامون بررسی و رفع برخی از مشکلات و مسائل شهروندان در منطقه 7 گرد هم آمدند.
تصویر دومین دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با شهروندان منطقه ۷

به گزارش سایت خبری پرسون، در این نشست صمیمانه جمعی از شورایاران و شهروندان منطقه، به بیان مشکلات و چالش‌های در منطقه پرداختند که در ادامه علی خضریان نماینده استان تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: تلاش نمایندگان بر این است که مشکلات و درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و زیرساختی، با این دیدارهای مردمی به حداقل رسیده و شاهد آسایش و رفاه شهروندان در مناطق تهران باشیم.

در ادامه نمایندگان استان تهران ضمن دریافت گزارشی از وضعیت و ظرفیت های موجود در محلات این منطقه، از تقویت امنیت اجتماعی در محلات سخن گفتند و مصوبات لازم را در راستای مسائل مطرح شده از سوی شهروندان با هدف بهبود کیفیت زندگی شهری در نظر گرفتند.

گفتنی است این دومین دیدار نمایندگان استان تهران با اهالی، کسبه و اقشار ساکن منطقه 7 پایتخت بود که با حضور علی خضریان و غلامحسین رضوانی نمایندگان شورای اسلامی، محمدی مدیرکل امورمناطق، سمیه حاجوی شهردار منطقه ۷، نماینده فرماندار تهران، شورایاران و جمعی از معتمدین محلی برگزار شد.

373254