یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با پرسون:

رئیس جمهور مواظب نظریات برخی مشاوران خود باشد

یک نماینده مجلس بیان کرد: هر چند رئیسی پاک دست و صادقانه به دنبال رفع مشکلات مردم است، اما باید متوجه نظریات غلط برخی مشاوران خود باشد.
تصویر رئیس جمهور مواظب نظریات برخی مشاوران خود باشد

سید کاظم دلخوش اباتری، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون، بیان کرد: دولت رئیسی دست پاک و توجه ویژه‌ای به محرومان دارد، معتقدم دولت دغدغه رفع مشکلات مردم را دارد و هدف ما نیز سربلندی دولت است، اما بعضی اقدامات دولت در شرایط فعلی پسندیده نیست.

دلخوش افزود: متاسفانه در برخی از وزارتخانه‌ها فامیل بازی‌ها در حال افزایش است، افراد بدون تجربه به صرف این که جوان هستند، به کار گرفته می‌شوند و این موضوع برای دولت مسئله ساز است. این اتفاق در شرایطی که ما جوانان باتجربه‌ای در کشور داریم، رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: دولت در سه ماه گذشته نتوانسته اقدامی در خصوص اقتصاد کشور و مشکلات مردم انجام دهد، به نظرمی‌رسد رئیس جمهور باید تذکرات را بپذیرد و بداند که نمایندگان به عنوان خیرخواه دولت، نواقص را طرح می‌کنند.

نماینده صومعه‌سرا در مجلس بیان کرد: مجلس، مجلس ۳ ماه گذشته نیست و موضع گیری‌های درباره اکتسابات، بعضی گرانی‌ها و مشکلات مردم دارد. رئیس جمهور باید قبل از این که اختلاف‌ها میان دولت و مجلس تشدید شود، با نمایندگان نشستی برگزار کند. اگر فاصله دو قوه افزایش یابد، طبق تجربه، اختلافات در آینده مشکل زا می‌شود.

دلخوش اباتری گفت: رئیسی صادقانه به دنبال حل مشکلات مردم است، اما باید مواظب مشاورین خود باشد، برخی از اطرافیان رئیس جمهور مشاوره‌های غلط به وی ارائه می‌کنند که به صلاح دولت نیست و ضربه زننده است.

این نماینده مجلس در پایان گفت: خداوند به دولت توفیق دهد تا گرفتاری مردم را رفع کند.

370665