اقتصاد آنلاین

سرویس اقتصادی به منظور ارتقای سطح بینش و آگاهی عمومی مردم درباره نظام اقتصادی و در حوزه هایی چون بانک، بیمه، بورس، اقتصاد کلان، راه و شهرسازی، صنعت، معدن، تجارت، انرژی، نیرو، کشاورزی، کار و تعاون و از این قبیل به اطلاع رسانی می پردازد.

مهمترین اخبار

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا قرارداد گازی با ترکمنستان و روسیه منعقد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای قرارداد گازی ایران و ترکمنستان نیاز به زمان‌بندی دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی، موضوع رفع تعهدات ارزی وارد کنندگان را معیاری برای تشخیص بازرگان خوب و حمایت از تولیدکننده برشمرد و تاکید کرد: موضوع رفع تعهدات ارزی در مواردی که مشکل ایجاد کرده است با تبصره حل و کلیت آن حفظ شود.

سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن محکومیت جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و شهادت و مجروح شدن تعدادی از شهروندان این کشور در حادثه انفجار برخی دستگاه‌های ارتباطی همراه مردم این کشور اعلام کرد؛ مراکز درمانی این سازمان آماده هرگونه همکاری و همراهی در زمینه ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مجروحان هستند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید براینکه با قیمت گذاری دستوری مخالفیم، گفت: بازار عرضه و تقاضا باید نظام طبیعی خود را طی کند در غیر اینصورت بازار دستکاری می شود.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (پنجشنبه، ۲۹ شهریور) در بازار طلای تهران با رشد ۱۸۷ هزار تومانی نسبت به دیروز (چهارشنبه) به ۴۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی؛

مراکز جهادکشاورزی صف اول تامین امنیت غذایی است

سرپرست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی مراکز جهادکشاورزی را صف اول تامین امنیت غذایی دانست و گفت: باید گزارش تحلیلی کاملی در خصوص وضعیت این مراکز از نظر نیروی انسانی آنها، تعمیر و نگهداری تهیه شده و به حساسیت موضوع و وظایفی که مراکز جهادکشاورزی انجام می‌دهند اشاره شود تا با پیگیری موضوع از وزارت متبوع مشکلات این بخش حل شود.

قیمت بلیط هواپیما به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر انتخاب مسافران، همواره مورد توجه و بررسی قرار گرفته است. این قیمت‌ها تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله هزینه‌های عملیاتی شرکت‌های هواپیمایی، تقاضای بازار، رقابت، زمان سفر و سیاست‌های دولتی قرار دارند. در این مقاله، به‌ بررسی مهم‌ترین عوامل و نحوه تأثیرگذاری آن‌ها بر قیمت بلیط هواپیما خواهیم پرداخت.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (پنجشنبه، ۲۹ شهریور) در بازار طلای تهران با رشد ۱۸۷ هزار تومانی نسبت به دیروز (چهارشنبه) به ۴۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

سازمان اداری و استخدامی کشور، این بخشنامه ۲۷ شهریورماه در راستای حمایت از خانواده، کاهش دغدغه والدین و تسهیل آمد و شد در آغاز سال تحصیلی جدید صادر و ابلاغ شده است.

روزنامه اصلاح‌طلب هم‌میهن در شماره امروز به بررسی راهکاری پیش پای دولت برای حل مساله بنزین پرداخته است. ایده مجانی کردن بنزین را مطرح کرده و از مخاطرات افزایش قیمت بنزین گفته است. این روزنامه اما با همه تفاسیر گزینه گرانی بنزین را محتمل‌تر دانسته است.

سازمان آگهی های پرسون