اولین جلسه رابطین بازاریابی شعب بانک مسکن استان مرکزی با حضور مسئولین مدیریت

در اولین جلسه توجیهی رابطین بازاریابی شعب بانک مسکن استان، بر جذب سهم بیشتری از منابع استان خاصه در بخش مسکن و ساختمان توسط شعب بانک تاکید شد.
تصویر اولین جلسه رابطین بازاریابی شعب بانک مسکن استان مرکزی با حضور مسئولین مدیریت

به گزارش سایت خبری پرسون، در اولین جلسه توجیهی رابطین بازاریابی شعب که با حضور مسئولین مدیریت، اعضای گروه راهبری بازاریابی و رابطین بازاریابی شعب در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد؛ صیدنبی حیدریان مدیر شعب استان مرکزی، در سخنانی؛ امر بازاریابی را در جهت معرفی خدمات و محصولات بانک به مخاطبین، بسیار مهم دانسته گفت: در سال های اخیر، مسئولین ارشد بانک، بازاریابی را در کنار روابط عمومی به عنوان یک دایره واحد، با هدف برقراری ارتباط موثرتر با مخاطبین قرار داده، انتظار داشته و دارند که؛ تعامل بانک با مشتریان، علاوه بر تکریم مشتری و احترام به وی، با آگاه سازی او، معرفی خدمات بانک به او در جهت پاسخ به نیازهای مالی و بانکی و در بانک مسکن، با پاسخگوئی شایسته به نیاز مسکن متقاضیان، همراه باشد.

وی افزود: در حوزه روابط عمومی و اعمال شاخص های آن، طی سال های اخیر، بانک به نحو مطلوبی عمل نموده و توانسته است به زعم مشتریان و به گواه نتایج نظرسنجی های صورت گرفته، به عنوان بانکی خوب، مردمی و پاسخگو در اذهان مردم جای گیرد، لیکن در حوزه بازاریابی و جذب منابع، علیرغم تلاش های صورت گرفته، انتظارات مسئولین محقق نشده و جایگاه بانک در جذب سهم قابل توجهی از منابع به ویژه منابع بخش مسکن و ساختمان قابل قبول نمی باشد.

حیدریان تصریح کرد: این در حالی است که بانک مسکن با حجم انبوهی تسهیلات اعطائی، عملکرد چشمگیری داشته و جا دارد به همین میزان، منابع و سپرده تجهیز و در مقام مقایسه، رشدی متوازن داشته باشد.

وی اظهار داشت: نظر کارشناسانه مسئولین ارشد بانک این است که بخش بازاریابی و جذب منابع در شعب نیاز به تقویت داشته، شایسته است هر شعبه در محدوده جفرافیائی خود، اقدام به بازاریابی منطقه ای نموده، مردم را با تنوع محصولات و خدمات بانک آشنا نماید. به همین منظور تیم بازاریابی شعب تحت هدایت مسئولین شعب و حمایت دوایر ارتباطات و بازاریابی مدیریت ها با بکارگیری احد همکاران علاقمند و مسلط به بازاریابی، فعالیت خود را بیش از گذشته ادامه خواهد داد و مزایای رقابتی بانک را به نحو مطلوب به مردم اطلاع رسانی خواهد کرد و در ادامه نتیجه اقدامات، مورد مداقه و بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر شعب استان مرکزی افزود: من این آگاهی رسانی و تبلیغ خدمات بانک را نه عهده دایره بازاریابی و رابطین شعب؛ که وظیفه تمامی پرسنل شعب و مدیریت در مجموعه صف و ستاد می دانم و انتظار دارم همه همکاران، اعم از مسئولین مدیریت و دوایر ستاد، روسای شعب، معاونین و پایوران ، بانکداران و نیز نیروهای خدوم شرکتی به جذب منابع، به وفادارسازی مشتریان و به خروج منابع از شعب حساس بوده، هر گونه افول در منابع بانک را دغدغه خود بدانند و مستمر پیگیر امر بازاریابی باشند.

حیدریان در خصوص دستورالعمل معرفی، صدور احکام و شروع به کار رابطین بازاریابی شعب گفت: این اقدام در جهت سامان دهی امور بازاریابی و هدفمند کردن این امر در شعب تلقی می شود و زین پس فعالیت های بازاریابی با دقت بیشتری مورد سنجش قرار خواهد گرفت. وی افزود: مدیریت نیز اقدامات مفید و خلاقانه رابطین بازاریابی و دیگر همکاران فعال در این حوزه را که منتج به نتیجه بوده و منابع بانک را افزایش دهد بی پاسخ نخواهد گذاشت و پاداشی متناسب با زحمات و خدمات ایشان تقدیم خواهد کرد.

در ادامه جلسه، هر یک از رابطین بازاریابی شعب، نکاتی پیرامون مشکلات موجود بر سر راه بازاریابی و محدودیت هائی را که در سنوات گذشته با آن مواجه بودند را عنوان داشتند و کارشناسان گروه راهبری بازاریابی مدیریت بدان پاسخ گفتند. در پایان جلسه، احکام مربوط به رابطین بازاریابی شعب به ایشان تقدیم شد.

366758