بررسی الگوهای هاوینگ بیت‌کوین؛ تحلیلگران منتظر بریک‌آوت در سپتامبر هستند!

تحلیلگران، ماه سپتامبر را به‌ عنوان زمان احتمالی برای بریک‌اوت بیت‌کوین پیش‌بینی می‌کنند.
تصویر بررسی الگوهای هاوینگ بیت‌کوین؛ تحلیلگران منتظر بریک‌آوت در سپتامبر هستند!

به گزارش سایت خبری پرسون، علی‌رغم کاهش قیمت بیت‌کوین در ۳۰ جولای به پایین‌ترین سطح روزانه ۶۵,۵۶۳ دلار، که نشان‌دهنده یک افت ۶ درصدی از ابتدای هفته است، این ارز دیجیتال دوباره به بالای ۶۶,۰۰۰ دلار بازگشته و در زمان نگارش این خبر، در محدوده ۶۶,۲۷۵ دلار معامله می‌شود.

با وجود این نوسانات، بیت‌کوین در یک کانال پنج‌ماهه معامله می‌شود و تحلیلگران اطمینان دارند که در ماه‌های آینده به سمت بالا حرکت خواهد کرد.

در ۳۰ جولای، رکت کپیتال، تحلیلگر کریپتو، بیان کرد که بیت‌کوین هنوز در مسیر بریک‌اوت در ماه سپتامبر است. به گفته این تحلیلگر، تاریخ نشان می‌دهد که بریک‌اوت از محدوده انباشت مجدد تنها ۱۰۰ روز پس از هاوینگ، بعید است.

در چرخه آخر، بریک‌اوت حدود ۱۶۰ روز پس از هاوینگ رخ داد. بنابراین، اگر تاریخ تکرار شود، این اتفاق در ماه سپتامبر خواهد بود.

باب لوکاس، معامله‌گر بازار، نیز پیش‌بینی کرده که بیت‌کوین در ۱۵ سپتامبر به بالاترین حد تاریخ خود می‌رسد و تا ۱ دسامبر به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

علاوه بر این، یکی از جلسات مهم فدرال رزرو برای ۱۸ سپتامبر برنامه‌ریزی شده که احتمالاً اولین کاهش نرخ بهره از اوایل ۲۰۲۰ را به همراه خواهد داشت.

طبق گفته گروه CME، احتمال کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر ۸۵.۸ درصد است. کاهش نرخ‌ها به طور کلی برای دارایی‌های پرریسکی مانند ارزهای دیجیتال مثبت است؛ زیرا وام گرفتن ارزان‌تر می‌شود، نقدینگی بیشتری در بازارها به وجود می‌آید و تمایل به پذیرش ریسک افزایش می‌یابد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امروز ۳۱ جولای نیز یک جلسه فدرال رزرو برگزار خواهد شد که در آن، سیاست‌گذاران درباره سیاست پولی توضیح خواهند داد. انتظار می‌رود که بانک مرکزی ایالات متحده نرخ‌ها را در محدوده ۵.۲۵ تا ۵.۵۰ درصد ثابت نگه دارد.

به نظر می‌رسد که تأثیر این اتفاق از قبل در بازارها لحاظ شده؛ زیرا دارایی‌های کریپتویی و سهام‌های بزرگ فناوری این هفته کاهش یافته‌اند. ارزش کل بازار کریپتو از ابتدای هفته کاهش یافته و به ۲.۳۸ تریلیون دلار رسیده است.

منبع: رمزارز نیوز

728955