مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

برگزاری جشن شکوفه‌ها برای ۲۱ هزار دانش‌آموز

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری جشن شکوفه‌ها برای ۲۱ هزار دانش‌آموز در تاریخ یکم مهرماه همزمان با سراسر کشور و به صورت نمادین خبر داد.
تصویر برگزاری جشن شکوفه‌ها برای ۲۱ هزار دانش‌آموز

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اول مهرماه جشن شکوفه‌ها برای نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی ها، به صورت نمادین در سراسر کشور برگزار خواهدشد و آئین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نیز روز شنبه سوم مهرماه با حضور مسئولان استان زنجان، برگزار خواهد شد.

او افزود: حضور دانش آموزان کلاس اولی و نوآموزان پیش دبستانی در مراسم شروع سال تحصیلی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و گروه بندی امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به آثار مثبت آموزش حضوری ضمن بهره گیری از آموزش تلفیقی غیرحضوری و حضوری برای سال تحصیلی جدید مقدمات لازم همچون تسریع در واکسیناسیون، برای استفاده از آموزش حضوری در دستور کار قرار دارد.

مظفری افزود: امسال ۲۱ هزار و ۳۸۲ دانش‌آموز در استان زنجان برای کلاس اول ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به پارسال 4 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۲۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف سال تحصیلی جدید را در استان زنجان آغاز می‌کنند که از این تعداد ۱۱۱ هزار نفر دانش آموز مقطع ابتدایی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

351085