واکسن برکت، امروز در خراسان جنوبی

در پی صدور دستور تامین واکسن برکت برای خراسان جنوبی از سوی وزیر بهداشت این استان گیرنده محموله واکسن برکت خواهد بود.
تصویر واکسن برکت، امروز در خراسان جنوبی

به گزارش سایت خبری پرسون، سلمان اسحاقی، نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، شنبه شب ۳ مهرماه به رسانه‌های گروهی گفت: پس از مکاتبه با وزیر بهداشت، وی دستورات لازم برای تأمین واکسن برکت برای خراسان جنوبی را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، وی با قدردانی از معاون بهداشت وزیر بهداشت که پیگیری و نگاه ارزشمندی به تأمین واکسن برای استان داشته است، افزود: با پیگیری مستمر و مدیریت جهادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و همکاران وی در چند روز آینده دغدغه نبود واکسن برکت در استان برطرف خواهد شد.

غلامرضا شریف زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی نیز به ایسنا گفـت: تنها واکسن سینوفارم برای تزریق به گروه‌های سنی جدید موجود است و این افراد می‌توانند در اسرع وقت واکسن بزنند.

وی افزود: واکسن برکت برای هیچ کدام از نوبت‌های واکسن در استان موجود نیست و واکسن آسترازنکا تنها برای تزریق نوبت دوم موجود است.

شریف زاده با اشاره به محموله‌ جدید واکسن برکت از امروز، اظهار کرد: با ورود محموله‌های جدید واکسن به استان، یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون جدید در بیرجند افتتاح می‌شود.

منبع:ایسنا

352094