احداث دو پاسگاه پلیس در جاده‌های اردبیل

استاندار اردبیل اعلام کرد: ۲ پاسگاه پلیس راه در جاده های شمالی و جنوبی این استان با هدف کنترل رفت و آمدها و کاهش سوانح رانندگی احداث می‌شود.
تصویر احداث دو پاسگاه پلیس در جاده‌های اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل بیان کرد: این پاسگاههای پلیس در جاده‌های خلخال- اسالم در جنوب و پارس آباد- مشگین شهر در شمال اردبیل احداث و دایر خواهد شد.

وی بیان کرد: در سفر اخیر فرمانده نیروی انتظامی به استان اردبیل و براساس نیاز سنجی، احداث این دو پاسگاه در این جاده‌ها مصوب و مورد توافق قرار گرفت.

وی افزود: موافقت احداث این 2 پاسگاه در جلسه برگزار شده با حضور وزیر راه و شهر سازی و معاون وزیر و مدیرعامل شرکت توسعه زیر ساخت نیز گرفته شده و تامین اعتبار و کار اجرایی آن را وزارت راه برعهده دارد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: در جاده خلخال- اسالم که مسیر گردشگری محسوب می‌شود پاسگاه انتظامی واقع در ورودی شهر حذف شده و به جای آن پاسگاه پلیس راه احداث می‌شود.

بهنامجو گفت: برای احداث این پاسگاه‌ها بیش از ۲۰۰میلیارد تومان اعتباز نیاز است و این اعتبار از سوی وزارت راه تامین می شود.

جاده‌های شمالی اردبیل بویژه مسیر مشگین شهر- پارس آباد از نقاط حادثه خیر و پرتصادف استان می‌باشد.در جنوب استان نیز جاده خلخال - اسالم بعنوان پرترددترین جاده به استان گیلان مسیری خطرناک و سخت گذر است.

منبع: ایرنا

338321