به گزارش سایت خبری پرسون، محمد باباکردی، سرپرست معاونت فنی شرکت در بازدید از شعبه البرز، ضمن تقدیر از تلاش های همکاران، بر استمرار کوشش و تلاش برای جلب حداکثری اعتماد مشتریان تأکید کرد.
باباکردی در این بازدید اظهار داشت: به منظور دستیابی به جایگاهی متعالی تر در صنعت بیمه و نیز رشد قابل توجه در تمامی رشته های بیمه ای، باید از تمام ظرفیت و توان استفاده کرده و در مسیر بهبود برند بیمه تعاون گام برداشت.
دبیرکارگروه بیمه های مهندسی و انرژی سندیکای بیمهگران ایران افزود: با حفظ اعتماد مشتریان، احترام به مشتری و رعایت اخلاق حرفه ای، می توان جذب منابع را بهبود بخشید و سطح کیفی رضایتمندی مشتریان را نیز افزایش داد.
سرپرست معاونت فنی بیمه تعاون در ادامه ضمن گفتگو با کارکنان و کسب اطلاع از فرایندهای صدور، کارشناسی و پرداخت خسارت با مراجعین نیز گفتمان کرده و از نظرات آنان آگاه شد.