معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان خبر داد؛

تدوام کمک مومنانه/توزیع 40 هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان‌کرونایی در آذربایجان‌غربی

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ایجاد همدلی و مواسات بین افراد جامعه 40 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.
تصویر تدوام کمک مومنانه/توزیع 40 هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان‌کرونایی در آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، سرهنگ تقی نجمی در حاشیه رزمایش کمک مومنانه که با همت بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی در مسجد امام حسین (ع) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: امروز چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه به همت بسیج سازندگی استان برگزار شد و این رزمایش از اولین روز ماه رمضان شروع و تا پایان رمضان ادامه دارد و بنا است تا پایان ماه رمضان 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا توزیع شود.


وی با اشاره به اینکه نیروهای سپاه و بسیج در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ایجاد مواسات و همدلی اقدام به برگزاری رزمایش کمک مومنانه کرده است تصریح کرد: قبل از ماه رمضان طی سه مرحله در بخش‌ و گروه‌های مختلف رزمایش کمک مومنانه برگزار و تعداد 750 بسته معیشتی توسط خیرین، ادارات مختلف و نهادهای انقلابی تهیه و توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برای حفظ جایگاه و شان و منزلت خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان بسته‌های معیشتی به طور شبانه توزیع شده است.

نجمی ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه تا آخر ماه رمضان ادامه دارد و در مجموع تعداد 800 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امید است کمک‌مومنانه در جامعه و بین مردم فرهنگ‌سازی شود و بعد از برچیده شدن ویروس کرونا برنامه‌های لازم برای کمک به خانواده‌های نیازمند ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

286558