نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره:

ورود نیروهای غیرکارشناسی شهرداری؛ دلیل اصلی نارضایتی مردم

نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره به ورود نیروهای غیرکارشناسی به مجموعه شهرداری اشاره کرد و گفت: این موضوع از مهم‌ترین دلایل نارضایتی مردم از شهرداری خرمدره به شمار می‌روند.

تصویر ورود نیروهای غیرکارشناسی شهرداری؛ دلیل اصلی نارضایتی مردم

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، سیده‌فریبا شرفی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره صبح امروز (۱۳ شهریورماه) در جلسه هم‌اندیشی شورای اسلامی شهر خرم‌دره، با اشاره به اینکه خاکی بودن معابر برخی از خیابان‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان خرم‌دره‌ای است، تصریح کرد: با توجه به منابع مالی محدود شهرداری خرم‌دره باید در خصوص وضعیت کارخانه آسفالت شهرستان و سهام شهرداری خرم‌دره در این کارخانه تدابیری اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه بازگشایی معابر به جهت بروز ترافیک شهری که این روزها نمود بیشتری دارد، یکی دیگر از نیازهای اساسی خرم‌دره است، عنوان کرد: امیدواریم طی این چهار سال و در برنامه‌ریزی‌هایی که سالانه انجام می‌شود، با توجه به تامین منابع مالی شهرداری، این مهم نیز محقق شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره، با بیان اینکه ساختار شهرداری در بحث استانداردها در هر سه گروه نیازمند بازنگری است، اظهار کرد: استانداردهای ساختاری اعم از تجهیزات، منابع، نیروی انسانی و یا قوانین دست و پا گیری است که در شهرداری‌ها وجود دارد و این مباحث نیازمند بازنگری است.

این مسئول با بیان اینکه نیروهای انسانی غیرکارشناسی که وارد مجموعه شهرداری شده‌اند، یکی از مهم‌ترین عوامل نارضایتی مردم به دلیل مسلط نبودن بر کار خود و برخورد اصولی با مردم هستند، بیان کرد: برای حل این معضل نیز باید آموزش و بهسازی نیروهای انسانی با جدیت دنبال شود.

شرفی، با بیان اینکه یکی دیگر از معضلات شهرداری‌ها، طولانی شدن فرآیند و جریان کار در این سازمان است که این موضوع نیز به نوبه خود یکی از اصلی‌ترین عوامل نارضایتی مردم محسوب می‌شود، ادامه داد: برای هر حل این مشکل نیز باید در مسیر عدالت‌محوری، قانون‌مداری و اخلاق‌مداری حرکت شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره با تاکید بر اینکه فرآیندهای جریان کار در شهرداری باید بازنگری شود، خاطرنشان کرد: مراحل فرآیند کار باید تعریف شده بوده و برای مردم یکسان‌سازی شود که اگر این امر مهم صورت گیرد، عملکرد شهرداری‌ها برای مردم - علی‌رغم مشکلات مالی موجود - قابل قبول خواهد بود.

منبع: ایسنا

336983