عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

صندلی شهرداری زنجان هنوز خالی است

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه فرد انتخاب شده برای سرپرست شهرداری از طریق یکی از مراجع ذیربط تایید شده است گفت: اما و اگرها باید بررسی شود، ضمن اینکه یکی از مراکز تایید ضمنی نکرده است.
تصویر صندلی شهرداری زنجان هنوز خالی است

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، حجت‌الاسلام کاظم مجتهدی درباره تصمیم شورا در انتخاب شهردار جدید زنجان اظهار کرد: گمانه‌زنی‌هایی که درباره انتخاب شهردار مطرح می‌شود درست نیست و به هیچ وجه شهردار انتخاب نشده است و شورا طبق فراخوان عمل خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: برنامه‌های افرادی که برای شهرداری زنجان رزومه داده‌اند بررسی و فردی که بیشترین امتیاز را بر اساس شاخص‌های مد نظر کسب کند برای شهرداری زنجان انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹ عضو شورا درباره هیچ شخصی تصمیم نگرفته‌اند، بیان کرد: شورا روی هیچ کس تمرکز نکرده و مباحث مطرح شده قویا تکذیب می‌شود.

مجتهدی گفت: فرد انتخاب شده برای شهرداری هم از طریق یکی از مراجع ذیربط تایید شده است ولی اما و اگرها باید بررسی شود، ضمن اینکه یکی از مراکز هم وی را تایید ضمنی نکرده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان درباره اولویت‌های انتخاب شهردار نیز گفت: اولویت ما این است که ساختار موجود در شهرداری باید اصلاح شود و بحث شفاف‌سازی از دیگر اولویت‌ها است.

وی شهر الکترونیک را از دیگر اولویت‌های شورا در انتخاب شهردار عنوان کرد و گفت: این موضوعات حتی در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت تا از موضوعات مطلع باشند.

مجتهدی اولویت‌های دیگر شورا را تکمیل پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: بحث رضایت‌مندی کارکنان نیز از دیگر مباحث مورد تاکید است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به بحث تاثیرگذاری شورا از مجموعه‌های بیرونی نیز اشاره کرد و گفت: برخی از ریل‌‌گذاری‌ها مربوط به داخل شهرداری است و درباره تأثیرگذاری اشخاص از بیرون نیز اجازه این موضوعات داده نخواهد شد.

وی در ارتباط با برنامه شورا برای پروژه سبزه‌میدان نیز گفت: 48 ساعت پس از اعلام نتایج انتخابات اولین جلسه درباره تعیین تکلیف پروژه با حضور مهندس ناظر و پیمانکار برگزار شد و دیگر امکان تغییر طرح نیست، چون اجرای پروژه آغاز شده است و الان در حد نازک‌کاری و سنگ کف است و امیدواریم زودتر به پایان برسد.

مجتهدی با اشاره به اینکه افراد حاضر در شورا از نیروهای ارزشی و انقلابی هستند، گفت: امیدواریم شورا در وضعیت فعلی مملکت التیام‌بخش مباحث گذشته باشد و حداقل انتظارات مردم برآورده شود.

منبع: فارس

330796