رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

ارائه برنامه‌ها توسط ۲ نفر از کاندیداهای شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تلاش شورا انتخاب سریع شهردار است و تاکنون۲ نفر از کاندیداهای شهرداری زنجان برنامه خود را ارائه کردند.
تصویر ارائه برنامه‌ها توسط ۲ نفر از کاندیداهای شهرداری

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، منصور مرادلو رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: شورای شهر از دیدگاه رسانه‌ها در نقد و بررسی اخبار شهری استقبال می‌کند و وظیفه شورا هم پاسخگویی است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه وظیفه شورا پیگیری مشکلات شهروندان و رفع آنهاست، بیان کرد: گاها شهروندان پیشنهادات ارزنده‌ای ارائه می‌دهند که شورا از آن استقبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شورا در برابر انتقادات شرح صدر دارد، گفت: مخصوصا اگر انتقادات طوری باشد که دردی از جامعه را حل کند، استقبال خواهیم کرد.

مرادلو با اشاره به اینکه درهای اتاق شورا به روی شهروندان و اصحاب رسانه باز است، گفت: ما وظیفه داریم که از پیشنهادات استقبال کنیم و پیگیری لازم را انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه گاها حتی انتقادات تند است، گفت: قصد اعضای شورای اسلامی شهر زنجان تقابل نیست و ما به دنبال این نیستیم که رسانه را محدود کنیم، چون از سر دلسوزی است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو نفر از منتخبین برنامه خود را ارائه کرده‌اند،گفت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد انتخاب شهردار زنجان باشیم.

مرادلو با اشاره به اینکه در ارتباط با کنگره شهدا نیز شهرداری وظیفه دارد و کمترین کار در این حوزه آن است که در این باره کمک کنیم.

منبع: فارس

349677