ناصر ابراهیمی:

برای بازی با سوریه هماهنگ نیستیم!

مربی پیشین تیم ملی گفت: فدراسیون فوتبال بسیار ضعیف عمل کرد و ما برای بازی با سوریه هماهنگ نیستیم؛ اگرچه من معتقدم سوریه در حد و اندازه‌های فوتبال ایران نیست و ملی‌پوشان ما یک سر و گردن بالاتر هستند.
تصویر برای بازی با سوریه هماهنگ نیستیم!

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر ابراهیمی مربی پیشین تیم ملی در خصوص آخرین شرایط ملی‌پوشان گفت: تیم ملی باید زودتر از این‌ها آماده می‌شد. نمی‌دانم چرا چنین برنامه‌ریزی ضعیفی برای اردوها و آماده‌سازی ملی‌پوشان انجام دادند درحالی که حریف ما اردوی خارجی برگزار کرده و بازیکنانش بسیار آماده هستند.

وی در ادامه افزود: فدراسیون فوتبال بسیار ضعیف عمل کرد و ما برای بازی با سوریه هماهنگ نیستیم. اگرچه من معتقدم سوریه در حد و اندازه‌های فوتبال ایران نیست و ملی‌پوشان ما یک سر و گردن بالاتر هستند.

ابراهیمی اضافه کرد: دو یا سه گل به سوریه می‌زنیم اما باید مراقب ضد حملات این تیم باشیم تا در تهران گل نخوریم و سه امتیاز را به دست آوریم.

وی گفت: حضور کریم باقری و وحید هاشمیان در تیم ملی نعمت است و شنیده‌ام مهدی مهدوی‌کیا نیز قرار شده به تیم ملی بزرگسالان کمک کند و علاوه بر حضور در تیم ملی امید مشاور اسکوچیچ هم باشد. خوشحالم که می توانیم از سرمایه‌های بین المللی خود نهایت استفاده را ببریم.

منبع: خبرورزشی

336590