درخشان در گفت و گو با پرسون:

ملی پوشان اجازه کسب امتیاز به سوریه را ندهند/ منتقدان تیم ملی کارشکنی می کنند

حمید درخشان کارشناس فوتبال درباره بازی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی سوریه توضیحاتی را بیان کرد. 
تصویر ملی پوشان اجازه کسب امتیاز به سوریه را ندهند/ منتقدان تیم ملی کارشکنی می کنند

حمید درخشان کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری پرسون، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال در آستانه بازی با تیم ملی سوریه در مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار کرد: شرایط تیم ملی فوتبال بد نیست و تنها نگرانی در شرایط فعلی نبود اسکوچیچ و هاشمیان در این بازی است که امیدوارم در نبود این 2 نفر سایر دستیاران بتوانند تیم ملی فوتبال را در روز بازی با سوریه خوب ارنج کنند.

او ادامه داد: خوشبختانه نفرات خوبی در تیم ملی فوتبال حضور دارند و از این لحاظ نباید نگرانی خاصی داشت. امیدوارم بازیکنان تیم ملی فوتبال بتوانند قدم اول را خوب بردارند و 3 امتیاز بازی را کسب کنند.

درخشان گفت: به هر حال تیم ملی سوریه تنها برای کسب یک امتیاز به ایران آمده است و بازیکنان تیم ملی فوتبال باید هوشیار باشند و اجازه ندهند تیم حریف امتیاز بگیرد. همچنین در مسابقات انتخابی جام جهانی تمام امتیازات حائز اهمیت هستند و حتی امکان دارد کار برای صعود به تفاضل گل کشیده شود.

کارشناس فوتبال درباره انتقادات به لیست تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به هر حال انتخاب لیست تیم ملی فوتبال نظر سرمربی تیم ملی است و باید احترام گذاشته شود. البته قبول دارم که در این لیست می توانست چند نفر حضور داشته باشند اما تصمیم کادر فنی و شخص اسکوچیچ این بوده که برخی از بازیکنان در این لیست حضور نداشته باشند. این دلیل بر بد بودن بازیکنان نیست.

او افزود: به نظرم کسانی که در این برهه زمانی از تیم ملی فوتبال انتقاد می کنند، این کار آنها خدمت به تیم ملی فوتبال نیست بلکه کارشکنی محسوس است. آنها می توانند در پایان مسابقات انتخابی جام جهانی نقطه نظرات خود را درباره تیم ملی فوتبال و عملکرد کادر فنی و سایر مباحث مطرح کنند.

درخشان بیان کرد: در شرایط فعلی و برهه زمانی مهمترین موضوع حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال است تا بتواند در بازی با سوریه گام اول را محکم بردارد.

کارشناس فوتبال درباره نبود لژیونرها در اردوی تیم ملی فوتبال گفت: طبق قانون فیفا، باشگاه ها اجازه دارند هر زمان دوست دارند بازیکن در اختیار تیم ملی فوتبال قرار بدهند. البته نباید نگرانی خاصی از این موضوع داشت زیر بازیکنان در مرحله مقدماتی جام جهانی کنار یکدیگر بودند و از نحوه بازی یکدیگر آشنایی دارند. از آن طرف، تیم ملی سوریه هم از ایران شناخت کامل دارد و آنها هم به ایران نیامدند که بدون امتیاز ایران را ترک کنند. البته بازیکنان خوبی در ترکیب تیم ملی فوتبال حضور دارند که در هر لحظه از بازی می توانند تعیین کننده باشند و ورق را برای تیم ملی برگردانند.

336297