مجید جهانپور:

خط حمله سوریه بسیار خطرناک است!

مربی پیشین تیم ملی گفت: سوریه تیم دست و پا بسته ای نیست و ما باید از دقیقه یک تا ۹۰ بجنگیم و توپ روی دروازه این تیم بریزیم تا با استفاده از قدرت گلزنی خط حمله بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم.
تصویر خط حمله سوریه بسیار خطرناک است!

به گزارش سایت خبری پرسون، مجید جهانپور مربی پسشین تیم ملی که به همراه این تیم عنوان سومی رقابت‌های جام ملت‌های ۱۹۹۶ امارات را کسب کرده است گفت: سوریه تیم دست و پا بسته ای نیست و ما باید از دقیقه یک تا ۹۰ بجنگیم و توپ روی دروازه این تیم بریزیم تا با استفاده از قدرت گلزنی خط حمله بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم. تیم ملی توان شکست دادن سوریه را دارد به شرطی که اجازه ندهیم از فضاهای پشت مدافعان ما نهایت استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه خط حمله سوریه بسیار خطرناک است ادامه داد: دو مهاجم حریف سابقه گلزنی به ایران را دارند و بارها در رده های ملی و باشگاهی دروازه نمایندگان ایران را باز کرده‌اند. باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شوند.

جهانپور گفت: به اعتقاد من عمر خربین و عمر السوما مهره های شناخته شده‌ای هستند و جسورانه فوتبال بازی می‌کنند که اگر خط دفاعی ما آنها را خوب کنترل کنند و از کار بیندازند در فاز حمله کار سوریه را یکسره خواهیم کرد.

منبع: خبرورزشی

336599