حسن حبیبی:

اگر سوریه را هم به راحتی شکست دهیم نباید از بی برنامگی خودمان غافل شویم

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: شکست دادن سوریه چیزی را عوض نمی‌کند چرا که ما باید برنامه‌ریزی اصولی داشته باشیم نه این که یک هفته مانده به بازی ها تازه یادمان بیفتد که قرار است دور هم جمع شویم!
تصویر اگر سوریه را هم به راحتی شکست دهیم نباید از بی برنامگی خودمان غافل شویم

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن حبیبی که سال ها در تیم‌های ملی بزرگسالان و امید سرمربیگری کرده و به عنوان کاپیتان توانسته بود جام قهرمانی ملت‌های آسیا را نیز بالای سر ببرد گفت: من زیاد از نزدیک عملکرد بازیکنان لیگ برتری را دنبال نمی کردم اما به هر حال سرمربی تیم ملی بر اساس صلاحدید خود بازیکنانی را دعوت کرده و ما باید به این فهرست احترام بگذاریم اما چطور می توانیم در عرض یک هفته تیم ملی را آماده جدال با سوریه کنیم.

وی افزود: ما حتی اگر سوریه را به راحتی شکست دهیم نباید از بی برنامگی خودمان غافل شویم. شکست دادن سوریه چیزی را عوض نمی‌کند چرا که ما باید برنامه‌ریزی اصولی داشته باشیم نه این که یک هفته مانده به بازی ها تازه یادمان بیفتد که قرار است دور هم جمع شویم!

حبیبی در پایان گفت: من مقصر اصلی را فدراسیون فوتبال می دانم چرا که آنها باید تمامی شرایط را برای برپایی اردو فراهم می‌کردند و حالا تیم ملی بدون انجام بازی تدارکاتی و تنها با چند جلسه تمرین می خواهد آماده بازی های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی شود.

منبع: خبرورزشی

334859