همزمان با هفته دولت صورت می گیرد؛

بهره برداری از چهار پروژه نوسازی مدارس در همدان

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از بهره برداری از چهار پروژه سازمان نوسازی مدارس در هفته دولت خبر داد.
تصویر بهره برداری از چهار پروژه نوسازی مدارس در همدان

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، محمد حسین مرادی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر می توانند بهترین الگو و اسوه مدیران دولتی باشند، اظهار کرد: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای بیان و تشریح دستاوردهای دولت است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت چهار پروژه اداره کل نوسازی مدارس به بهره برداری می رسد، افزود: مساحت زیر بنای این چهار پروژه یک هزار و 955 متر مربع است.

وی از افتتاح 24 کلاس درس و اتاق در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: برای این چهار پروژه 54 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان ادامه داد: یک پروژه در همدان، دو پروژه در کبودر آهنگ و یک پروژه در شهرستان بهار افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه دو پروژه در کبودرآهنگ به بهره برداری خواهد رسید، گفت: برای این دو پروژه 42 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: زمان افتتاح پروژه ها بستگی به برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ها دارد.

مرادی با اشاره به اینکه تجهیز و نوسازی مدارس امر مهمی است که باید به آن توجه شود، افزود: برای جبران کمبود فضای آموزشی در استان همدان باید نهایت تلاش خود را کنیم.

334319