تارگت ۲۷ دلاری تحلیل‌گر معروف برای ریپل!

تحلیل‌گر برجسته بازار رمزارزها به نام EGRAG افزایش قیمت قابل‌توجهی را برای ریپل (XRP) پیش‌بینی کرده و معتقد است که بر اساس الگوی امواج الیوت، ریپل به ۲۷ دلار خواهد رسید.
تصویر تارگت ۲۷ دلاری تحلیل‌گر معروف برای ریپل!

به گزارش سایت خبری پرسون، تجزیه و تحلیل EGRAG بر اساس سه الگوی امواج الیوت استوار است؛ یک الگوی بزرگ‌تر و دو الگوی کوچک‌تر که هر کدام از پنج موج تشکیل شده است.

الگوی بزرگ‌تر در سال ۲۰۱۳ شروع شد و هنوز تکمیل نشده است. ریپل در حال حاضر در موج ۳ الگوی بزرگ‌تر خود معامله می‌شود. بر اساس این الگو ریپل از سال ۲۰۱۳ دو الگوی کوچک‌تر را پشت سر گذاشته است.

اولین الگوی کوچک در سال ۲۰۱۳ آغاز شد و در اواخر سال ۲۰۱۷ به پایان رسید. اما دومین الگوی کوچک در مارس ۲۰۲۰ آغاز گردید و همچنان ادامه دارد.

این تحلیلگر ارزهای دیجیتال اشاره می‌کند که موج ۳ در امواج الیوت معمولاً یک موج اولیه از اخبار نامطلوب را تجربه می‌کند که منجر به احساسات نزولی می‌شود.

اما با پیشرفت موج سوم، نگرش افراد به سمت مثبت تغییر می‌کند و قیمت‌ها به شدت افزایش می‌یابند. وی همچنین اشاره کرد که اهداف موج ۳ معمولاً بالاتر از اهداف موج یک و همسو با نسبت ۱.۶۱۸ فیبوناچی است.

expert-analyst-sees-xrp-rallying-to-27-based-on-a-complex-web-of-elliott-waves

پیش‌بینی EGRAG نشان می‌دهد که انتظار می‌رود ریپل با تکمیل موج ۳ الگوی کوچک‌تر، بر اساس سطح فیبوناچی ۱.۶۱۸، تا ۶.۵۷ دلار افزایش یابد.

پس از این، یک اصلاح (موج ۴ الگوی کوچک‌تر) پیش‌بینی می‌شود. به دنبال این اصلاح، پیش‌بینی می‌شود که ریپل با تکمیل موج ۵ الگوی کوچک‌تر به ۲۷ دلار برسد که افزایش قابل‌توجه ۵۱۵۲ درصدی را نسبت به قیمت فعلی ۰.۵۱ دلار نشان می‌دهد.

نکته مهم این است که حتی با رسیدن به ۲۷ دلار، ریپل همچنان در محدوده موج ۳ الگوی بزرگ‌تر خود قرار دارد.

منبع: رمزارز نیوز

544677