تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ دوشنبه 25 مرداد

دوج کوین (DOGE) در 24 ساعت گذشته حدود 22 درصد رشد قیمت داشته است که طی آن از ناحیه عرضه فوری خود در 0.28 دلار به 0.31 دلار افزایش یافت.
تصویر تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ دوشنبه 25 مرداد

به گزارش سایت خبری پرسون، اصلاح قیمت در اینجا به احتمال زیاد به دلیل ماهیت ادامه ی روند صعودی محتمل به نظر میرسد. همچنین با صدور سیگنال فروشی از سوی اندیکاتور (MRI) با کندلی قرمز به شکل “یک” ، احتمال اصلاح قیمت بیشتر می شود.

این اندیکاتور تکنیکال حاکی از آن است که یک اصلاح به شکل یک الی چهار کندل را پیش بینی می شود و اشاره به کاهش قیمت به سطح حمایتی فوری در 0.33 دلار دارد. افزایش تعداد سرمایه گذارانی که به دنبال سیو سود هستند ، می تواند منجر به کاهش قیمت به زیر 0.33 دلار شده و به دنبال آن ، DOGE سطح 0.31 دلاری ،، مجددا امتحان کند.

سرمایه گذاران می توانند در انتظار افزایش مجدد خریداران را در محدوده ی قیمتی 0.31 دلار ویا 0.33 دلار باشند که منجر به شروع یک روند صعودی جدید می شود.

حرکت صعودی حاصله می تواند DOGE را به بالای 0.37 دلار افزایش داده و آن را در مسیر رسیدن به سد مقاومت 0.40 دلاری قرار دهد.

نمودار 9 ساعته جفت ارز DOGE/USDT

از سوی دیگر، در صورت ادامه روند نزولی و کاهش قیمت به زیر 0.31 دلار ، DOGE مجدداً به محدوده تقاضای خود از 0.28 دلار تا 0.31 دلار عقب نشینی خواهد کرد. البته با حرکت ثابت قیمت در این محدوده، تنها روند صعودی مذکور به تاخیر می افتد، اما با ایجاد یک کندل قاطع 9 ساعته زیر 0.28 دلار ،سناروی صعودی کاملا باطل می شود.

در چنین حالتی ، فعالان بازار می توانند در انتظار کاهش مجدد قیمت این میم کوین به 0.27 دلار باشند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:fxstreet

332502