هشتگ “دوج کوین تا یک دلار” ترند شد

در حال حاضر، در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، Tiktok و Facebook، هشتگ dogecointo1dollar رواج یافته است.
تصویر هشتگ “دوج کوین تا یک دلار” ترند شد

به گزارش سایت خبری پرسون، دوج کوین طی 24 ساعت گذشته بیش از 17 درصد و در طول هفته 32 درصد صعود کرده است. در حال حاضر، در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، Tiktok و Facebook، هشتگ dogecointo1dollar رواج یافته است. در همین حال، تعدادی دیگر از دارایی های دیجیتالی مبتنی بر الگوهای رفتاری که از نژاد سگ شیبا اینو به عنوان نماد استفاده می کنند نیز از جهش قابل توجهی برخوردار بوده اند.

وقتی برنامه نویسان بیلی مارکوس و جکسون پالمر در 6 دسامبر 2013(15 آذر 1392) شبکه دوج کوین (DOGE) را راه اندازی کردند، هرگز انتظار نداشتند که دارایی رمزنگاری شده مبتنی بر الگوهای رفتاری تا این حد رشد کند. در حقیقت، رمزنگاری الهام گرفته از سگ شیبا اینو که بیش از 7 سال و 8 ماه پیش به عنوان یک شوخی ایجاد شد، اکنون اقتصادی بالغ بر ۴۴.۴۲ میلیارد دلار دارد.

روز یکشنبه، 15 اوت(24 مرداد) ، طرفداران دوج کوین در توییتر و فیس بوک با هشتگ dogecointo1dollar تجمع کرده اند. در زمان نگارش این مطلب این هشتگ در توییتر ترند است و در هزاران توییت استفاده شده است.

همین موضوع در مورد تیک تاک نیز صادق است چرا که این هشتگ بالای ۸.۲ میلیون بار دیده شده است. در فیسبوک نیز هزاران پروفایل در حال استفاده از این هشتگ هستند.

صعود شدید سرچ درباره دوج کوین نیز از سمت کاربران ترکیه‌ای بوده است. لیر ترکیه در بین جفت ارزهای معامله دوج کوین در میان ۵ ارز اول قرار دارد. ارزش این میم کوین هنوز البته ۵۳ درصد پایین‌تر از بالاترین سطح تجربه شده خود تاکنون قرار دارد.

آمارهای جهانی از وب‌سایت گوگل ترندز نشان می‌دهد که جستجوی عبارت Dogecoin بین شنبه تا یکشنبه رشد چشمگیری داشته است. بیشترین جستجو درباره این رمز ارز از کشور ترکیه بوده و در رده‌های بعدی آمریکا، کانادا، هلند و سنگاپور قرار دارند.

موضوع تیم واتفورد از لیگ برتر فوتبال جزیره که قرار است لباس‌هایی با لوگوی دوج کوین بر تن کنند نیز موضوع ترند بعدی روز یکشنبه در جستجوهای گوگل بوده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: news.bitcoin.com

332491