برای ششمین سال؛

نذر نیابتی در حسینیه اعظم زنجان اجرا شد

مسئول روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان از ادای طرح نذر نیابتی برای ششمین سال در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.
تصویر نذر نیابتی در حسینیه اعظم زنجان اجرا شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، مجتبی شهامی مسئول روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان از ادای طرح نذر نیابتی برای ششمین سال در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

شهامی به اجرای طرح نذر نیابتی ذبح قربانی برای ششمین سال متوالی اشاره و اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و نبود امکان حضور افراد از سایر استان‌ها و نیز برای پرهیز از تجمع و تردد، خادمان حسینیه اعظم زنجان آماده خدمت‌رسانی به مردم برای ادای نذر به شکل غیرحضوری هستند.

وی یادآور شد: در طرح نذر نیابتی، افراد به خادمان وکالت می‌دهند تا بر اساس شرایطی که تعیین می‌کنند، ذبح انجام شود. در واقع وجه مورد نظر را به حساب حسینیه اعظم واریز می‌کنند و خادمان حسینیه نیز با تهیه قربانی، آن را به کشتارگاه سپرده و در شرایط کاملاً بهداشتی با حضور کارشناسان بهداشت ذبح انجام می‌شود.

این مسئول افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۵۳۳۱۲۳ به نام واحد نیابتی حسینیه اعظم زنجان برای واریز وجه نذر قربانی در اختیار شهروندان است و نذرکنندگان پس از وایز وجه می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۴۳۳۳۲۳۰۳۰ برای هماهنگی ادای نذر تماس گرفته و فیش واریزی خود را از طریق پیام‌رسان‌ها به شماره ۰۹۱۲۲۴۲۹۵۰۱ ارسال کنند.

مسئول روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان، تسهیل در سفارش قربانی، امکان سفارش به صورت تلفنی از راه دور و نقاط مختلف کشور و دنیا، جلوگیری از ترافیک و مسائل پیرامونی در ایام محرم، ادای بموقع و مطمئن نذر توسط خادمان، انجام شرعی و بهداشتی ذبح در کشتارگاه را از جمله مزایای اجرای طرح نیابتی ذبح قربانی برشمرد.

وی عنوان کرد: همچنین در روز یوم‌العباس به‌ منظور رفاه حال عزاداران اباعبدالله‌الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و جلوگیری از ازدحام سوگواران در مرکز شهر و اطراف حسینیه اعظم، تعداد ۶۰ گروه جمع‌آوری نذورات در خیابان‌های شهر شامل خیابان فردوسی، سراسر خیابان امام خمینی (ره)، خیابان خیام، خیابان خرمشهر و میادین اصلی شهر شامل میدان بسیج، چهارراه شیلات، بلوار آزادی، دروازه رشت، چهارراه سعدی، دروازه ارک، چهارراه امیرکبیر و چهارراه پایین و سایر محل‌ها مستقر و آماده خدمت‌رسانی و جمع‌آوری نذورات خواهند بود.

منبع: ایسنا

332420

مطالب مرتبط