محدودیت های ترافیکی در البرز اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه، مورخ ۲۴ مرداد تا روز جمعه، ۵ شهریورماه خبر داد.
تصویر محدودیت های ترافیکی در البرز اعمال می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، حمدالله رحمتی پور، رئیس پلیس راهور البرز با بیان این که محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه، مورخ ۲۴ مرداد تا روز جمعه، ۵ شهریورماه اعمال خواهد شد، گفت: در مبادی ورودی و خروجی استان، عوامل پلیس راهور مستقر هستند و از خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیر بومی ممانعت خواهند کرد.

وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه پلاک شخصی که مرتکب تخلف تردد در شهر‌های قرمز شوند برابر قانون یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان از طریق سامانه های هوشمند و تیم های محسوس و نامحسوس اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ رحمتی پور گفت: تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است و رانندگانی که قانون را رعایت نکنند مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه عمومی حامل بار و مسافر و وسایل نقلیه امدادی و خدماتی مجاز است و خودرو‌های غیر بومی نیز که در شهر‌های مقصد حضور دارند باید ظرف ۲۴ ساعت آینده این شهر‌ها را ترک کنند.

منبع: پیشتازان البرز

332050