معرفی کتاب؛

همه چیز درباره اینستاگرام در «بدون فیلتر»

اگر می‌خواهید بدانید که اینستاگرام چگونه اینستاگرام شد، کتاب بدون فیلتر را بخوانید.
تصویر همه چیز درباره اینستاگرام در «بدون فیلتر»

به گزارش سایت خبری پرسون، کتاب «بدون فیلتر» داستان اینستاگرام از آغاز تا تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است. درواقع سارا فرایر نویسنده این کتاب سعی دارد بگوید که اینستاگرام چگونه اینستاگرام شد.

نشر مون در قالب مجموعه جهان ما کتاب «بدون فیلتر» را با ترجمه رسول فیروزی و تهمینه نصراللهی منتشر و با قیمت ۸۹ هزار تومان روانه بازار کتاب کرده است.

این کتاب در بردارنده ۱۲ فصل است که از اینفلوئنسر بزرگ تا هزینه تملک را شامل می‌شود و سعی دارد تا آنچه در اینستاگرام رخ داده را به نمایش بگذارد.

ماهانه بیش از یک میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می‌کنند. ما از غذا، چهره، خانواده، مناظر و علایق خود عکس و فیلم می‌گیریم و برای اینکه به دیگران نشان دهیم چه شخصیتی داریم یا می‌خواهیم چه شخصیتی داشته باشیم، به اشتراک می‌گذاریم، ما پست می‌گذاریم و با افراد ارتباط برقرار می‌کنیم تا روابطی عمیق‌تر شبکه‌ها و برندهایی قوی‌تر بسازیم. این یکی از خصلت‌های زندگی امروز است. امروزه به ندرت فرصت می‌کنیم به چگونگی رسیدن به اینجا و چیستی معنای زندگی فکر کنیم. اما باید فرصتی برای این کار یافت. اینستاگرام یکی از نخستین برنامه‌هایی بود که توانست از رابطه‌ی بین ما و تلفن‌های همراهمان نهایت استفاده را ببرد و منا را به بهانه‌ی اعتبار یافتن در دنیای دیجیتال، وادار کند که زندگی را از دریچه‌ی دوربین‌ها تجربه کنیم. سرگذشت اینستاگرام این درس فراموش‌نشدنی را به ما می‌آموزد که تصمیم‌های شرکت‌های شبکه‌های اجتماعی تا چه حد می‌تواند بر کیفیت زندگی ما تاثر بگذاردو در این میان، برنده کیست.

منبع: ایلنا

331384