مریم کاویانی بعد از ابتلا به کرونا: نباید خود را ببازید

مریم کاویانی که مدتی قبل به کرونا مبتلا شده بود، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تجربه ابتلای خود به کرونا را با مخاطبانش در میان گذاشت.

تصویر مریم کاویانی بعد از ابتلا به کرونا: نباید خود را ببازید

به گزارش سایت خبری پرسون، این بازیگر که ضعف ناشی از بیماری هنوز در چهره و صدایش پیدا بود در ویدئوی خود گفت که بیماری او با یک کمر درد ناگهانی آغاز شد که طی روزهای بعدی به قسمت های دیگر بدنش گسترش یافت و او را درگیر دردهای دیگری نیز کرد. مریم کاویانی که دیگر احتمال می داد به کرونا مبتلا شده باشد پس از انجام تست به بیماری خود پی می برد.

مریم کاویانی با اشاره به تعبیر اشتباه خود از دردهایش به مخاطبان خود توصیه کرد این روزها توجه بیشتری به بدن خود داشته باشند و از کنار هیچ علامت و درد غیر منتظره ای ساده نگذرند. او گفت شاید خود اگر زودتر متوجه بیماری اش شده بود ریه هایش درگیر نمی شد.

کاویانی همچنین گفت خوشبختانه چون تنها زندگی می کرد بی اطلاعی او از بیماری اش موجب درگیری بقیه ی اعضای خانواده اش نشد.

او گفت به دلیل درگیری ریه ۶ روزی را در بیمارستان بستری بود و پس از آن بقیه روند درمان خود را در خانه سپری کرد.

مریم کاویانی ضمن تسلیت به همه کسانی که عزیزان خود را به خاطر بیماری کرونا از دست دادند گفت این بیماری با همه ی تلخی هایش دید او را به دنیا عوض کرد و از او آدم جدیدی ساخت. او گفت ایام قرنطینه و درمان فرصت خوبی برای خلوت کردن با خود و خدای خود و شروع یک زندگی جدید است.

کاویانی در انتها گفت آرزو می کند ابتلا به بیماری کرونا در سرنوشت هیچ کسی نباشد اما اگر کسی به آن مبتلا شد نباید خود را ببازد و باید با قدرت و صبر با آن مبارزه کند.

338269