بازخوانی کتاب «آه»

همزمان با ایام محرم بخش‌هایی از کتاب‌ «آه»، مقتل حسین بن علی(ع) اثر یاسین حجازی در صفحه اینستاگرام کتابخانه‌های عمومی تهران باز خوانی و باز نشر می‌شود.

تصویر بازخوانی کتاب «آه»

به گزارش سایت خبری پرسون، همزمان با روزهای دهه اول محرم، کتاب‌ «آه» اثر یاسین حجازی در صفحه مجازی کتابخانه‌های عمومی تهران بازخوانی می‌شود.

کتاب «آه» بازخوانی ترجمه فارسی «نَفَسُ‌المَهموم» است که شیخ عبّاس قمی تألیف و میرزا ابوالحسن شعرانی تحتِ کتابی به اسمِ «دَمعُ السُّجوم» ترجمه‌ کرده است. «نَفَسُ‌المَهموم» شاملِ وقایعِ پس از بیعتِ مردم با یزید تا پس از واقعه کربلا و بازگشت خاندان امام حسین (ع) به مدینه بدون ایشان است.

این‌کتاب سال گذشته با حضور یاسین حجازی توسط در استودیوی کتابخانه عمومی شهید چمران تهران در ۱۰ قسمت تولید شد و از صفحه اینستاگرام و آپارات کتابخانه‌های عمومی تهران منتشر شد. امسال نیز به مناسبت ماه محرم این تولیدات از صفحه اداره کل کتابخانه های تهران به نشانی instagram.com/tehranplir بازنشر می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند فایل باکیفیت بازخوانی بخش‌هایی از کتاب آه را از آپارات اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران به نشانی aparat.com/tehranpl دریافت کنند.

331107