برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی در نهاوند

مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع عفاف و حجاب در نهاوند برگزار می شود.
تصویر برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی در نهاوند

امیر بحیرایی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد در گفت وگو با سایت خبری پرسون، از برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع حجاب و عفاف با عنوان "حجاب بالی به سوی خداوند " در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: همزمان با هفته حجاب و عفاف با هدف توسعه و ترویج مفاهیم دینی و ارزش های اسلامی از طریق نقاشی و تشکیل تصویر ذهنی کودکان، نوجوانان و جوانان از موضوع حجاب و عفاف، مسابقه نقاشی، طراحی و گرافیک برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه در دو رده سنی کودک و نوجوان و جوانان با توجه به فرموده مقام مظم رهبری (مدظله) با شعار "امروز زن ایرانی سرمشق و الگوی کشورهای مسلمان است " برگزار می شود.

بحیرایی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای شرکت در بخش مسابقه باید آثار خود را به واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا دفتر انجمن هنرهای تجسمی شهرستان واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان معلم، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) تحویل دهند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری روز ۱۹ تیر ماه و اعلام نتایج روز ۲۱ تیر ماه همزمان با روز عفاف و حجاب خواهد بود.

بحیرایی اضافه کرد: از برگزیدگان این مسابقه در بخش های مختلف با حضور مسئولین با اهدا لوح تقدیر و هدایای ویژه تجلیل خواهد شد.

310545