مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی استان زنجان:

درگیری ۸۵ درصدی آتش‌نشانان با کرونا/ 126 آتش‌نشان واکسینه می‌شوند

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی استان زنجان گفت: واکسیناسیون 126 نفر آتش‌نشانان زنجانی آغاز شده است.
تصویر درگیری ۸۵ درصدی آتش‌نشانان با کرونا/ 126 آتش‌نشان واکسینه می‌شوند

حسن غفاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی استان زنجان در گفت‌وگو با رسانه سایت خبری پرسون از زنجان، اظهار کرد: از شروع کرونا تاکنون حدود ۸۵ درصد از پرسنل آتش‌نشانی استان زنجان درگیر کرونا شده و با آن دست و پنجه نرم می‌کردند.

وی افزود: علت شیوع بالای کرونا در میان پرسنل آتش نشانی این بوده است که تیم آتش‌نشانی به صورت شیفتی، یکجا و به صورت ۲۴ ساعته با هم زندگی می‌کنند و این موضوع موجب تسریع در انتشار ویروس کرونا شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی استان زنجان به کمبود نیرو آتش‌نشانی در استان زنجان اشاره و تصریح کرد: کمبود نیرو منجر به عدم امکان جایگزینی پرسنل مبتلا به کرونا شده است.

غفاری با بیان اینکه با همکاری مرکز بهداشت مقرر شده است که همه پرسنل آتش‌نشانی علیه بیماری منحوس کرونا واکسیته شوند عنوان کرد: واکسیناسیون آتش‌نشان‌ها از صبح امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه آتش‌نشان‌ها در پایگاه جنب بهشت زهرای پایین واکسینه خواهند شد، عنوان کرد واکسیناسیون آتش‌نشان‌ها تا پایان وقت اداری فردا ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی استان زنجان در پایان عنوان کرد: طی امروز دو سوم افراد واکسینه خواهد شد فردا نیز ما بقیه آتش نشانی واکسینه می‌شوند.

فاطمه شمشیرگر -استان زنجان

330861