رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان:

واکسیناسیون ۵۴ درصد شهروندان انجام شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان از واکسینه شدن بیش از ۵۴ درصد زنجانی‌ها خبر داد و گفت: از شهروندان زنجانی درخواست می‌شود دراسرع وقت نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.
تصویر واکسیناسیون ۵۴ درصد شهروندان انجام شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، محمود حریری رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان از روند مطلوب تزریق واکسن کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: استقبال زنجانی‌ها از تزریق واکسن خوب است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۴ درصد زنجانی‌ها واکسینه شدند، اظهار کرد: از مردم استان درخواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه ۴۳ مرکز تجمیعی به صورت خودروی و پیاده به مردم تزریق واکسن را انجام می‌دهند، گفت: سه مرکز تجمیعی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ شب کار تزریق را بر عهده دارند.

حریری تاکید کرد: شهروندان زنجانی به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسن در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق نیندازند.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن به ایستگاه ۳۰ ساله‌ها در استان رسید، گفت: مردم به این باور برسند که تزریق واکسن به معنای رهایی از بیماری نیست.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان ابراز داشت: اجتناب از دورهمی ها و تجمعات باید در دستور کار باشد تا هر چه زودتر از این ویروس منحوس ریشه کن شود.

منبع: مهر

350564