رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

افزایش تعداد مراکز تزریق واکسن کرونا به ۵۸ مرکز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تعداد مراکز تزریق واکسن کرونا در استان زنجان به ۵۸ مرکز افزایش یافت و روزانه بیش از ۴۰ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود.
تصویر افزایش تعداد مراکز تزریق واکسن کرونا به ۵۸ مرکز

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه ویروس کرونا در استان زنجان در حال سقوط است، گفت: زنجان از وضعیت قرمز خارج شده است و طی روزهای آینده این ویروس از بین می رود.

وی از افزایش مراکز واکسیناسیون در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: تعداد مراکز تزریق واکسن کرونا در استان به ۵۸ مرکز افزایش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از کاهش محسوس بستری‌های کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: روزانه بیش از ۴۰ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود و تحقق این مهم باعث ویروس کرونا در استان می‌شود.

قزلباش تاکید کرد: برای رسیدن به واکسیناسیون ۷۵ درصدی پویش طلایی واکسیناسیون در راه است.

وی بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و ابراز داشت: از مردم استان درخواست می‌شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه شهر زنجان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده است، تصریح کرد: روند سرپایی‌ها و فوتی‌های ویروس کرونا هم در استان زنجان رو به کاهش است و امیدواریم طی روزهای آینده کرونا در استان بار و بندیل خود را خواهد بست.

منبع: مهر

352118