مهمان برنامه «ماه در می‌زند» چه گفت؟

«ماه در می‌زند» در برنامه شب گذشته دوم شهریورماه میزبان چند عضو از یک شغل متفاوت بود.

تصویر مهمان برنامه «ماه در می‌زند» چه گفت؟

به گزارش سایت خبری پرسون، «ماه در می‌زند» ویژه‌برنامه محرم و صفر شبکه دو که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد هر روز روی آنتن می‌رود، در برنامه سه‌شنبه ۲ شهریور ماه میزبان چند عضو از مشاغل مرتبط با بهشت زهرا بود و یک راننده آمبولانس، یک کارمند پذیرش و یک کارمند واحد مباشرین در این برنامه به بیان خاطراتی از شغل متفاوت خود گفتند.

حسینی‌پور که به عنوان راننده آمبولانس مشغول به فعالیت است از مواردی گفت که برای بردن یک متوفی به خانه او می‌روند و در آنجا اتفاقاتی رخ می‌دهد: یک بار یکی از همکاران برای بردن یک فرد متوفی به خانه‌اش رفته بود. یک خانه مجلل که تمام فرزندانش در آن جمع بودند اما هیچ‌کدام از فرزندانش حاضر نشدند برای امور مربوط به کفن و دفن با جنازه پدر همراه شوند چون از اینکه خواهران و برادران دیگر به میراث پدر دست‌درازی کنند می‌ترسیدند. به راننده شماره تماس و پول دادند و گفتند بعد از کفن و دفن محل دفن پدرمان را به ما اطلاع بده!

در بخش دیگر برنامه اما این افراد از دوران سخت کرونا گفتند؛ دورانی که به گفته کارمند واحد پذیرش نه کارکنانی که قبل از آنها فعالیت داشتند نه آنها که بعد از آنها در بهشت زهرا مشغول خواهند شد چنین روزهای سیاهی را نخواهند دید.

آنها در پایان از آرزویشان گفتند، اینکه یک روزی باشد که در بهشت زهرا هیچ کاری برای انجام دادن نباشد و از مردم خواستند دعا کنند کارشان کساد شود تا غم از جامعه برود.

«ماه در می‌زند» هر شب حدود ساعت ۱۹ و تکرار آن هر روز ساعت ۱۲ به تهیه‌کنندگی سیدجواد محسنی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

334591