استاندار زنجان:

اول تا سوم مهر تیم‌های واکسیناسیون در ادارات مستقر شوند

استاندار زنجان از استقرار تیم‌های سیار واکسیناسیون در ادارات طی اول مهرماه تا سوم مهرماه خبر داد وگفت: با این اقدام روند تزریق واکسن کرونا در استان تسریع می‌شود.
تصویر اول تا سوم مهر تیم‌های واکسیناسیون در ادارات مستقر شوند

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، فتح الله حقیقی استاندار زنجان شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان، بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: این مهم باید در استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از اول مهرماه تا سوم مهرماه تیم‌های سیار واکسیناسیون در ادارات باید مستقر شوند، اظهار کرد: با این اقدام روند تزریق واکسن کرونا در استان تسریع می‌شود.

استاندار زنجان بر لزوم واکسیناسیون فرهنگیان، دانشجویان، دانش‌آموزان، نیروهای مسلح و افراد بالای ۱۷ سال در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر مدیران این ادارات مسئولیت مستقیم واکسیناسیون دانش‌آموزان را برعهده دارند.

حقیقی بر لزوم پوشش بالای واکسیناسیون در مناطق قرمز و سیاه استان اشاره کرد و افزود: فرمانداران باید نسبت به تغییر وضعیت پوشش مناطق قرمز و سیاه از لحاظ درصد پوشش واکسیناسیون مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند.

وی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و یاد آورشد: رزمندگان موقعیت‌شناس اسباب رشد و خلاقیت در همه حوزه‌ها به‌خصوص حوزه نظامی را فراهم کردند تا امروز دانش نظامی کشور لرزه بر تن دشمنان بیندازد.

استاندار زنجان به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: به این کنگره نزدیک می‌شویم و همه مدیران باید به گونه‌ای عمل کنند تا شهر رنگ و بوی شهدا را بدهد.

حقیقی به بازگشایی دانشگاه‌های استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: واکسیناسیون دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال انجام بوده و دانشجویان غیربومی باید در شهر محل سکونت خود واکسینه شون و همه دستگاه‌های اجرایی استان باید طی ۱۰ روز در خصوص واکسیناسیون به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان کمک ویژه کنند.

وی با بیان اینکه ۱.۷ جمعیت هدف استان را واکسینه می‌کنیم، گفت: این عدد را باید به بالای ۳.۵ برسانیم و طی پنج روز باید همه شاغلان دستگاه‌های اداری استان، کارکنان واحدهای تولیدی دز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

استاندار زنجان افزود: همه اصناف و فعالان صنفی در استان زنجان باید طی پنج روز آتی در برابر کرونا واکسینه شوند.

منبع: مهر

351579