امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل در مشگین شهر اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اعلام کرد: نیروهای این جمعیت امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل در مشگین شهر اردبیل را انجام داده اند.
تصویر امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل در مشگین شهر اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، عزت اله ضربی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این حادثه ۱۰ خانوار دچار حادثه شده بودند که عوامل جمعیت هلال احمر با ۶ تیم عملیاتی متشکل از ۲۷ نفر نیروی انسانی و به‌کارگیری ۶ دستگاه خودروی امدادی عملیات امدادرسانی را انجام دادند.

وی گفت: پیرو گزارش دریافتی در ساعت ۱۹:۵۲ روز یکشنبه ۱۰ مرداد مبنی بر وقوع سیل در روستای موئیل شهرستان مشگین شهر عوامل جمعیت هلال احمر به منطقه حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه و عملیات امدادرسانی مشخص شد که منازل بعضی از اهالی روستا در اثر جاری شدن سیل غیرقابل سکونت است که در بین ۴ خانوار آسیب دیده اقلام اولیه امدادی- زیستی توزیع شد.

ضربی با بیان اینکه در این عملیات تیم‌های اعزامی جمعیت هلال احمر با استفاده از ۶ دستگاه موتور پمپ لجن کش به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند، اضافه کرد: تیم‌های جمعیت هلال احمر شهرستان‌های اردبیل و گرمی نیز به صورت آماده باش در شعب حضور داشتند تا در صورت لزوم به محل حادثه اعزام شوند.

منبع:مهر

328479