امضای تفاهم‌ نامه همکاری بین کمیته امداد و اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی

تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و ورزش و جوانان خراسان جنوبی با هدف استفاده از ظرفیت‌های دو طرف برای تحقق اهداف و برنامه‌ها امضا شد.
تصویر امضای تفاهم‌ نامه همکاری بین کمیته امداد و اداره ورزش و جوانان خراسان جنوبی

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان جنوبی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی روز سه‌شنبه در این آیین گفت: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه به منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک، بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعاملات دوجانبه با هدف اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات موثر و کارآمد در جهت افزایش عدالت آموزشی است.

رضا سلم‌آبادی ادامه داد: توسعه کمی و کیفی خدمات آموزشی به گروه‌های مخاطب با تاکید بر جوانان و جامعه ورزشی، ترویج فرهنگ نیکوکاری و احسان و نشر سنت‌های حسنه اسلامی، کاهش فقر و نابرابری و فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان فی مابین کمیته امداد و ورزش و جوانان از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز گفت: در این تفاهم‌نامه اداره کل ورزش و جوانان متعهد شده که اساتید و مربیان برای دوره‌های آموزشی جوانان در آستانه ازدواج و همسران جوان در مجتمع‌های فرهنگی و تربیتی امداد را معرفی کند.

حس عزیزی افزود: همکاری در انجام مشاوره‌های گروهی‌، همکاری و مشارکت در بهره‌گیری از ظرفیت خانه‌های ورزش روستایی، ارائه خدمات مشاوره ورزشی ( استعدادیابی) رایگان برای فرزندان خانوارهای تحت حمایت، تجهیز و راه‌اندازی خانه ورزش روستایی از اهم موارد این تفاهم‌نامه است.

منبع: ایرنا

327035