ارسال ۱۲۷ اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات البرز

مدیر اجرایی جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های البرز از ارسال ۱۲۷ اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات این استان خبر داد.
تصویر ارسال ۱۲۷ اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات البرز

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، رضا عباس زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این جشنواره با هدف ارتقای سطح کیفی خبر در بهره گیری از دانش روز و مدیریت جو روانی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: به همین منظور ۶۶ نفر در پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان با ۱۲۷ اثر در قالب های یادداشت، خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس، طنز و صفحه آرایی شرکت کرده اند.

عباس زاده گفت: توسعه فرهنگی، افزایش سواد رسانه ای، شعار سال، چالش ها و آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد، بیکاری، فقر و فساد از جمله محورهای این جشنواره است.

وی ادامه داد: همچنین توسعه و ترویج ارزش های دینی، ایثار، مقاومت، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، نشاط اجتماعی، زنان و آموزش از راه دور، جوانی جمعیت و خانواده،محیط زیست، آب و نقش رسانه ها در کنترل اپیدمی ویروس کرونا از دیگر موضوعات پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های البرز است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

منبع:ایرنا

326792