نشریات اردبیل در اولین جشنواره سراسری رسانه‌ای « سردار آسمانی » درخشیدند

نخستین جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با عنوان سردار آسمانی، همراه با معرفی آثار برتر با درخشش نشریات اردبیل در سیرجان به کار خود پایان داد.
تصویر نشریات اردبیل در اولین جشنواره سراسری رسانه‌ای « سردار آسمانی » درخشیدند

به گزارش سایت خبری پرسون، جشنواره سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با عنوان سردار آسمانی، با معرفی آثار نشریات آذریورد و آزنا از استان اردبیل با حضور تعدادی از مسئولان و شرکت کنندگان در محیط باز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان سیرجان ( استان کرمان ) برگزار شد.

در این رخداد رسانه‌ای که با هدف نکوداشت نام‌ و ‌یاد سردار بزرگ جهان اسلام سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگزار شد، فریدون حسینی از هفته نامه آذریورد موفق به کسب رتبه دوم در بخش طراحی و صفحه آرایی شد.

همچنین کبری سعادتی از دوهفته نامه آزنا رتبه‌ سوم بخش یادداشت و مقاله رتبه سوم را کسب کردند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان در این آیین از برگزاری جشنواره رسانه‌ای سردار آسمانی به‌عنوان یکی از ‌رویدادهای مهم فرهنگی برای پاسداشت سردار سلیمانی نام برد و گفت: این اقدام توفیقی است که به‌آسانی نصیب کسی نمی‌شود.
محمدرضا نژادحیدری افزود: بیش از ۵۱۰ اثر از ۲۵ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در‌نهایت ۳۱۸‌اثر را داوران و استادان مورد‌تأیید دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شایسته داوری شناختند.

این جشنواره در بخش‌های تیتر ، مصاحبه ، گزارش، یادداشت و سرمقاله ، طراحی و صفحه آرایی و عکس برگزار شد.

منبع: آذریوردخبر

349889