امام جمعه زنجان مطرح کرد؛

خدمات قابل توجه هلال احمر در عرصه‌های سخت

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: هلال احمر در عرصه‌های سخت و دشوار به هموطنان خدمات قابل توجهی ارائه داده است.

تصویر خدمات قابل توجه هلال احمر در عرصه‌های سخت

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر در عرصه‌های سخت و دشوار اعم از سیل، زلزله، کرونا و ... همواره در کنار مردم بوده و فعالیت‌های آن قابل توجه و مهم است.

او افزود: هلال احمر در توزیع سبد‌های غذایی برای اقشار کم برخوردار استان زنجان به نحو احسن عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: هلال احمر در امدادرسانی به نیازمندان به ویژه در مواقعی که نیاز به کمک اضطراری و اورژانسی بوده، همیشه در صحنه است.

آیت اله خاتمی ادامه داد: فراملی بودن از مهمترین ویژگی‌های هلال احمر به شمار می‌رود چرا که بدون توجه به تفکر، اندیشه و فرهنگ آن مملکت خدمات ارائه می‌دهد.

قاسم موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان به طرح حمایتی- درمانی و دارویی اشاره کرد و گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منابع مالی را برای اجرای این طرح در استان زنجان اختصاص داده تا بتوانیم بخشی از هزینه‌های درمانی اقشار نیازمند را متقبل شویم.

او ادامه داد: در فاز نخست طرح حمایتی دارویی و درمانی ۵۰۰ میلیون تومان برای هلال احمر استان زنجان تخصیص یافته که مردم نیز به دلیل نیازی که دارند از این طرح استقبال می‌کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خدمات در بخش دندانپزشکی، داروخانه و توانبخشی در هلال احمر فعال است و در تلاشیم تا بخشی از خدماتی که ارائه می‌دهیم را رایگان کرده و هزینه را در محل پرداخت کنیم.

موسوی ادامه داد: کسانی که در بیمارستان‌ها بستری هستند و عمل‌های جراحی انجام داده اند و به دلیل مسائل مالی نمی‌توانند ترخیص شوند می‌توانند با مددکار هلال احمر هماهنگ شوند تا هزینه‌های آن‌ها را پرداخت کنیم.

او به اجرای طرح نذر آب ۴ اشاره کرد و افزود: این طرح امسال در شهرستان نهبدان خراسان جنوبی توسط هلال احمر استان زنجان اجرا خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در حال حاضر هزینه خرید دستگاه تصفیه آب آشامیدنی برای اجرای طرح نذر آب ۴ با کمک خیرین و نیکوکاران تأمین شده است.

منبع: روابط عمومی هلال احمر

323825