انجمن سرطان آمریکا به دنبال استخدام یک ناظر بر محصولات رمزارزی است

موسسه غیر انتفاعی انجمن سرطان آمریکا (ACS) قصد دارد برای نظارت بر رمزارزها و نقشه راه NFT، یک ناظر محصولات استخدام کند.

تصویر انجمن سرطان آمریکا به دنبال استخدام یک ناظر بر محصولات رمزارزی است

به گزارش سایت خبری پرسون، بهترین داوطلب باید دارای تجربه در زمینه فین تک، دانش پردازش پرداخت ها و علاقه به دارایی های دیجیتال باشد.

ACS می خواهد در حوزه دیجیتال سازمان های مردم نهاد پیشرو باشد

به نظر می رسد سازمان بهداشت اختصاص داده شده برای مبارزه با سرطان علاقه زیادی به درگیر شدن با رمزارزها دارد. طبق یک آگهی استخدام، انجمن سرطان آمریکا می خواهد یک مدیر محصول به تیم خود اضافه کند که یک نقشه راه اختصاص داده شده به دارایی های مجازی و NFT ها را تهیه و تعریف کند.

جدای از این، مدیر جدید باید با نرم افزار خارجی یا شرکای خدمات خود ارتباط برقرار کند. مدیر آینده همچنین باید همزمان با تیم بازاریابی دیجیتال، عملیات و کارکنان حوزه همکاری کند.

سازمان بهداشت می گوید داوطلبان ملزم به داشتن سطح بالایی از تحصیلات، شناخت کافی از تجارت و علوم رایانه و بیش از سه سال تجربه در زمینه مدیریت محصولات و فین تک هستند. همچنین “دانش و علاقه” به رمزارزها و فناوری بلاکچین متقاضیان را به این موقعیت نزدیک می کند.

انجمن سرطان آمریکا یکی از بزرگترین بنیادهای بهداشتی است. در سال ۱۹۱۳ تاسیس شد و بیش از ۱/۵ میلیون داوطلب در بیش از ۲۵۰ دفتر منطقه ای در سراسر ایالات متحده دارد.

شایان ذکر است که سازمان رفاهی یونیسف نیز در فضای دارایی های مجازی حضور دارد و صندوق رمزارزی خود را در سال ۲۰۱۹ راه اندازی کرده است. این ابتکار عمل مردم را قادر به ارسال کمک های مالی به صورت رمزارزها کرده است.

بیت کوین و اتریوم به عنوان روش پرداختی برای درمان اعتیاد

Legacy Healing Center آخرین شرکتی است که رمزارزها را به عنوان روش پرداخت خدمات مراقبت های بهداشتی خود پذیرفته است. طبق بیانیه اخیر، بیماران کلینیک اکنون می توانند هزینه های درمان خود را به صورت بیت کوین و اتریوم پرداخت کنند:

“پذیرش بیت کوین و اتریوم به عنوان روش پرداخت هزینه درمان اعتیاد به افرادی که به دنبال بهترین مراقبت از بیماران اعتیاد هستند، کمک می کند تا بتوانند نحوه پرداخت هزینه خدمات را انتخاب کنند. وقتی که ارباب رجوع و تیم بالینی بر سر برنامه درمان شخصی سازی شده و جزئیات به توافق رسیدند، پرداخت می تواند فوراً انجام شود.”

LHC در فلوریدا مستقر است و سطح بالایی از مراقبت های بالینی را برای درمان دارویی و الکل ارائه می دهد. این سازمان اذعان کرد که روش جدید پرداخت به وسیله رمزارزها به افراد بیشتری کمک می کند تا از کمک های تخصصی برخوردار شوند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cryptopotato

324687