رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان خبر داد:

راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون در اتاق بازرگانی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، با بیان اینکه یک مرکز واکسیناسیون عمومی از سوی این اتاق تجهیز شد، گفت: این مرکز در روزهای آینده با رسیدن واکسن، کار خود را آغاز می‌کند.

تصویر راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون در اتاق بازرگانی

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، علی یگانه فرد، با تاکید بر اینکه، اتاق همواره در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور داشته است افزود: تجهیز مرکز واکسیناسیون نیز در ادامه عمل به رسالت‌های اجتماعی اتاق انجام گرفته است و امیدواریم با آغاز به کار این مرکز و واکسینه شدن هرچه سریعتر مردم، گام‌های عملی موثری در مبارزه با این ویروس برداشته شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، اظهار داشت: بخش خصوصی استان نیز، در ریشه کن کردن این بیماری نقش خود را در کنار مسئولان، ایفا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان، همواره در رسالت و وظایف اجتماعی خود، برنامه های جدی داشته است، گفت: اتاق سعی کرده است تا به بهترین شکل ممکن، بازوی عملیاتی در مبارزه با این ویروس در استان باشد.

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران و استان زنجان، این اتاق دست به کار شده و با اقدامات مختلف از توزیع ضدعفونی کننده تا تجهیز مرکز واکسیناسیون، در مبارزه با این ویروس، گام برداشته و همواره تلاش کرده تا به هر شکل ممکن، از بار مشکلات شیوع این ویروس در جامعه کاسته شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، توزیع ضدعفونی کننده به صورت رایگان، ایجاد ایستگاه های سلامت، توزیع بروشورهای آموزشی، توزیع ماسک در چند مرحله، کمک‌های مومنانه، مشارکت در طرح غربالگری و پیشگیری از شیوع ویروس را از جمله اقدامات انجام گرفته از اسفندماه ۹۸ تاکنون عنوان کرد و افزود: در حمایت از فعالان بخش خصوصی و واحدهای تولیدی اتاق بازرگانی زنجان، پیشنهادهای مختلفی از جمله، تنفس و دادن زمان برای بازپرداخت تسهیلات بانکی، با توجه به شیوع ویروس و آسیب‌های وارده به فعالان اقتصادی را پیشنهاد کرد که با استقبال مسئولان مواجه و عملیاتی هم شد.

منبع: ایرنا

322241