برگزاری «هفته فیلم انیمیشن» در اصفهان

حوزه هنری استان اصفهان با همکاری دفترتخصصی سینما و استودیو هوگو، هفته فیلم انیمیشن را در اصفهان برگزار می کنند.
تصویر برگزاری «هفته فیلم انیمیشن» در اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، به نقل از نرگس رجایی مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان، در این هفته به مناسبت روز جهانی انیمیشن 28 اکتبر در نظر داریم تا به مدت سه روز با اجرای برنامه های متنوع برای علاقه مندان و متخصصان این رشته به گرامیداشت این روزو هنرمندان این رشته بپردازیم.

وی تاکید کرد: سالها در اصفهان انیمیشن مغفول مانده است و ما اکنون با همکاری دفترتخصصی سینما سعی در آشنایی علاقه مندان با این هنر قدرتمند و جذاب داریم و این برنامه ها را با هدف ایجاد پاتوق برای مخاطبان این رشته و همچنین ارتباط و تعامل بیشتر فعالان انیمیشن در اصفهان برگزار می‌کنیم زیرا در سالهای دور نیز حوزه هنری استان اصفهان همیشه مامن فعالان این رشته بوده است.

وی افزود: در این نشست سه روزه برنامه های متنوعی از جمله تکریم و بررسی آثار هنرمند انیمیشن اصفهان حسن خراسانی، اکران فیلم های انیمیشن ساخته شده در ده سال گذشته در اصفهان، بررسی مکتب و تاریخچه دیزنی با حضور پیام معنوی ، نشست تخصصی انیمیشن ایران با حضور امیرحسین صالحی برگزار می شود.

رجایی با اشاره به اینکه این برنامه ها برای بسیاری از علاقه مندان انیمیشن مفید خواهد بود خاطرنشان کرد: در سه روز متوالی برنامه هفته فیلم انیمیشن را در ساعت ۱۵ تا ۱۹ روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۱۰ الی ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۰ ) برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این برنامه در سالن سعدی حوزه هنری استان اصفهان واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان ضمن دعوت از تمامی هنرمندان و علاقه مندان انیمیشن برای حضور در این برنامه ها گفت: علاقه مندان می توانند در طول سال نیز هر دوهفته یکبار برنامه های مختص انیمیشن را دنبال کنند، یک هفته نمایش فیلم، یک هفته برگزاری جلسه نقد و بررسی انیمیشن و یک هفته نیز برگزاری ورک شاپ انیمیشن.

368481