طبق پیش بینی ها

سختی شبکه بیت کوین بیش از 27٪ کاهش می یابد

هش ریت بیت کوین، این ارز دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازار، در طی دو هفته گذشته به میزان قابل توجهی افت کرده است. روز شنبه ، 3 ژوئیه (12 تیر)، نرخ سختی شبکه بزرگترین افت تاریخ را تجربه خواهد کرد زیرا این سختی بیش از 27 درصد کاهش می یابد.

تصویر سختی شبکه بیت کوین بیش از 27٪ کاهش می یابد

به گزارش سایت خبری پرسون، این آخر هفته، بیت کوین قرار است بیشترین افت سختی شبکه تاریخ ثب ثبت شده خود را تجربه کند.در حال حاضر سختی شبکه بیت کوین 19.93 تریلیون است و انتظار می رود تا صبح شنبه (EDT) 27.04٪ کاهش یابد. در استخراج بیت کوین، سختی شبکه پارامتری است که میانگین زمان بین استخراج بلوک های بیت کوین را ثابت نگه می دارد.

پارامتر دشواری معیاری است که نشان می دهد استخراج بلاک بیت کوین چقدر دشوار است و هرچه دشواری بیشتر باشد، به نیروی هش بیشتری برای یافتن یک بلاک جدید نیاز است.

وقتی مشکل استخراج در شبکه کمتر باشد، استخراج بلوک برای استخراج کنندگان بیت کوین بسیار آسان تر است. مشکلی که مدام در کنار هش ریت افزایش می یابد به این معنی است که یک مهاجم مجبور است منابع زیادی را برای نقض سیستم هزینه کند.

تغییر دشواری آینده بیت کوین در حالی اتفاق می افتد که به ماینرها گفته شده است که در جای دیگر کار کنند و بخش بزرگی از قدرت هش دوشنبه گذشته آفلاین شد. در آخرین تغییر دشواری بیت کوین در ارتفاع بلوک 687456 در 13 ژوئن 2021(23 خرداد 1400)، در حدود 142.68 اگزاهش در ثانیه (EH / s) بود.

از زمان ارتفاع بلوک 687456، هش ریت بیت کوین با 39٪ کاهش به 86.5 EH / s رسید.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin.com

310735