افت پنج درصدی سختی استخراج بیت کوین

در آخرین تطبیق ها در روز شنبه، 17 جولای(26تیر) ، سختی استخراج در چهارمین افت متوالی خود 5٪ کاهش یافته است. تطبیق قبلی شاهد بالاترین افت از نظر درصد با کاهش 28 درصدی دو هفته پیش بود. با آخرین افت، سختی استخراج بیت کوین از ژانویه 2020(دی98) کف جدیدی داشته است.

تصویر افت پنج درصدی سختی استخراج بیت کوین

به گزارش سایت خبری پرسون، این افت در حالی صورت می گیرد که بسیاری از ماینرهای چینی در طول چند هفته اخیر شبکه بیت کوین را ترک می کنند. تعداد کمتر کسانی که بلوک های بیت کوین را استخراج می کند به این معنی است که بلوک های کمتری به بلاکچین بیت کوین اضافه می شوند. با توجه به داده ها، زمان استخراج فعلی 10 دقیقه است.

جالب اینجاست که افت سختی استخراج بیت کوین نیز به این معنی است که پول بسیار بیشتری به ماینرهای بیت کوینی که آنلاین باقی می مانند، تعلق میگیرد .براندون آرواناغی(Brandon Arvanaghi) مهندس استخراج بیت کوین که در زمان آخرین تطبیق سختی با سی ان بی سی صحبت می کرد، به این نشریه گفت:

” این یک مهمانی از نظر درآمدی برای ماینرها خواهد بود. آن ها ناگهان صاحب سهم به طور معناداری بیشتر میشوند، به این معنی که هر روز بیت کوین بیشتری کسب می کنند.”

هش ریت بیتکوین افزایش می یابد

از سوی دیگر، هش ریت بیت کوین یک بار دیگر پس از سقوط به زیر 90m TH/s دو هفته پیش، افزایش پیدا کرده است. هش ریت بیت کوین از پایینترین سطوح در ۳ جولای(12تیر)، به 100m TH/s در زمان انتشار این مطلب رسیده است.

این نشان می دهد که بخشی از دستگاههای استخراج که در طول چند هفته گذشته از چین به خارج از کشور مهاجرت کردند، بار دیگر در حال آنلاین شدن هستند . دولت ها از سراسر آمریکای شمالی و اروپا در حال جلب نظر ماینرها با مشوق های قوی هستند و صنعت استخراج کریپتو به سمت استفاده از راه حل های انرژی سبز و پایدار میرود.

اما قیمت بیت کوین در طول هفته گذشته، به ویژه پس از سقوط زیر 33 هزار دلار، تحت فشار قرار گرفته است. در زمان انتشار این مطلب، BTC با ارزش بازار 598 میلیارد دلار در قیمت 31827 دلار قرار دارد. شاخصی که باید زیر نظر داشت ، فعالیت آدرسهای بیت کوین است که در طول چند هفته اخیر در سقوط شدیدی قرار گرفته است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع:coingape

324963