از ژوئیه 2019 ؛

سقوط هش ریت بیت کوین به پایین ترین سطح خود

طبق اطلاعات ارائه شده توسط Blockchain.com ، میزان هش ریت بیت کوین به 58 اگزاهش بر ثانیه سقوط کرده است که پایین ترین سطح از 19 ژوئیه 2019(29 تیر 1398) است.

تصویر سقوط هش ریت بیت کوین به پایین ترین سطح خود

به گزارش سایت خبری پرسون، استخرهای استخراج اصلی از جمله BTC.com ، Antpool و Poolin بیش از نیمی از هش ریت خود را در مدت زمان یک ماه از دست داده اند.

پس از دستور چندین استان مبتنی بر قطع برق مزارع استخراج به شرکت های برق ، میلیون ها ماینر شرکت ASIC در چین آفلاین شدند. پیش بینی می شود که تا پایان ماه 90 درصد ماینرهای چینی دستگاه های خود را از برق جدا کنند.

کوین ژانگ (Kevin Zhang)، نایب رئیس شرکت استخراج فاندری (Foundry) ، عنوان کرد که ممنوعیت مراکز استخراج و اجرای آن ، کار بی منطقی است.

با توجه به اینکه بیت کوین به دلیل آفلاین بودن ماینرهای چینی تحت فشار است ، ادامه سرکوب صنعت ماینینگ توسط دولت چین منجر به کاهش قابل توجه هش ریت بیت کوین می شود ، بنابراین رمزارز پرچمدار روزبه روز غیرمتمرکزتر می شود.

در حال حاضر ماینر های خاموش شرکت ASIC به آمریکای شمالی ، قزاقستان ، روسیه و سایر کشورها مهاجرت می کنند. بنابراین بهبود هش ریت بیت کوین زمان بر خواهد بود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

309356