بزرگترین اصلاح تاریخ؛ سختی شبکه بیتکوین 28% کاهش یافت

داده های تازه گلس نود نشان داد که سختی شبکه بیتکوین 28٪ کاهش یافته است و این بزرگترین اصلاح منفی در تاریخ رمزارز می باشد.
تصویر بزرگترین اصلاح تاریخ؛ سختی شبکه بیتکوین 28% کاهش یافت

به گزارش سایت خبری پرسون، برای شفافیت، سختی شبکه بیت کوین معیاری برای سختی استخراج یک بلاک جدید در شبکه برای ماینرها است. وقتی که سختی شبکه افزایش یابد، استخراج سخت تر می شود و ماینرها باید قدرت محاسباتی بیشتری را برای یافتن هش بلوک بعدی اختصاص دهند و بالعکس. با افزایش دستگاه های محاسباتی ، نرخ هش نیز افزایش می یابد که به نوبه خود باعث امنیت و مقاومت شبکه می شود.
اما دقیقاً مانند قیمت، سختی شبکه بیت کوین نیز دچار نوسان می شود و پس از استخراج هر 2016 بلاک به طور خودکار اصلاح می شود که تقریباً دو هفته طول می کشد زیرا میانگین زمان استخراج هر بلاک 10 دقیقه است. به طور کل، با ورود یا خروج هش بیشتر به شبکه ، این سختی در نوسان است.

ممنوعیت استخراج Bitcoin در چین

با گذشت سال ها، قدرت هش کردن در شبکه بیت کوین به طور پیوسته افزایش یافته است، و حداکثر 65٪ آن از ماینرهای مستقر در چین است. این موضوع در گذشته بحث و جدال های بسیاری را به دنبال داشته است، زیرا برخی معتقد بودند شبکه بیت کوین از آنجا که اکثر استخراج کنندگان آن در یک منطقه متمرکز شده اند، متمرکز است. اگرچه ممنوعیت چین در کوتاه مدت یک رویداد منفی به نظر می رسد اما در طولانی مدت به افزایش تمرکز و امنیت بیت کوین کمک می کند. انتقال نرخ هش از چین و تمرکز بیش از حد قدرت استخراج در این کشور را از بین می برد و بنابراین احتمال حمله به اصطلاح “51٪ چینی” را از بین می برد.

اصلاح منفی با کاهش نرخ هش بیت کوین همراه می باشد. به گزارش blockchain.com ، نرخ هش کل، پس از افت بیش از 50 درصدی در کمتر از دو ماه، در پایین ترین سطح یک ساله 87.6M TH / s است. در ماه می(اردیبهشت)، نرخ هش به بالاترین رکورد 180M TH / s رسید.

در هر صورت، افت در هش ریت نشان می دهد که رقابت کمتری برای استخراج یک بلاک وجود دارد و با شروع استفاده ماینرهای جدید، احتمالاً هش ریت دوباره شروع به افزایش می کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع:cryptopotato

311001