مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان:

خدمت سربازی جزو سوابق بیمه‌ای منظور می‌شود/ افزایش درگاه‌های بانکی برای تسهیل واریز حق‌بیمه

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان زنجان از منظور شدن خدمت سربازی جزو سوابق بیمه‌ای اعضای صندوق خبر داد.

تصویر خدمت سربازی جزو سوابق بیمه‌ای منظور می‌شود/ افزایش درگاه‌های بانکی برای تسهیل واریز حق‌بیمه

علی عباسی در گفت‌وگو با رسانه سایت خبری پرسون از زنجان، اظهار کرد: مصوبه خرید خدمت سربازی و لحاظ کردن آن جزو سوابق بیمه ای اعضا به زودی خواهد آمد و این مهم طی امسال همچون سازمان تامین اجتماعی برای اعضای این صندوق عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بانک ملت نیز به درگاه‌های بانکی صندوق جهت تسهیل در واریز حق بیمه اعضا اضافه شده است، افزود: مذاکرات در حال انجام است تا درگاه‌های بانکی دیگری همچون بانک ملت و پست‌بانک نیز به مجموعه این درگاه‌ها اضافه شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان ادامه داد: اعضای صندوق بیمه اجتماعی پس از این می‌توانند به غیر از بانک کشاورزی از طریق درگاه‌های بانکی دیگر همچون بانک ملت، پست بانک و بانک رفاه حق بیمه خود را واریز کنند.

عباسی به دیگر اقدامات صورت گرفته جهت رفاه حال اعضای صندوق و تسهیل در پرداخت حق بیمه آنها اشاره و عنوان کرد: پرداخت اینترنتی به همین منظور نیز راه‌اندازی شده و واریز حق بیمه از طریق سایت صندوق نیز ممکن است.

وی با بیان اینکه اپلیکیشن موبایلی با عنوان صبابیت نیز در همین راستا و برای واریز حق بیمه اعضا راه‌اندازی شده است تاکید کرد: اعضا می‌توانند اپلیکیشن مورد نظر را از طریق سایت این صندوق دانلود و بر روی گوشی خود به راحتی نصب کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان در خصوص کاربردهای اپلیکیشن موبایلی صبابیت خاطرنشان کرد: اعضا می‌توانند با نصب این اپلیکیشن نسبت به مشاهده سوابق بیمه‌ای، فیش حقوقی و کارنامه بیمه‌ای خود اقدام کنند نیز حق بیمه خود را از این طریق پرداخت کنند.

عباسی افزود: نسخه اپلیکیشن صبابیت هم اکنون در دسترس است و اعضا می‌توانند آن را به راحتی دانلود کنند و مورد استفاده قرار دهند.

وی به پرداخت مستمری خردادماه مستمری‌بگیران صندوق اشاره و اعلام کرد: مستمری اعضا و ما به التفاوت افزایش 25 درصدی مستمری آنها در همان تاریخ گفته شده واریز شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان در پایان ابراز کرد: مستمری واریزشده خرداد ماه بالغ بر ۳ میلیارد تومان بوده است است که این مقدار برای بیش از 5 هزار مستمری‌بگیر واریز شده است.
فاطمه شمشیرگر _استان زنجان

308070