پرونده سایپا و پیکان بسیار حساس است

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می گوید سه شنبه هفته آینده برای حکم جنجالی سایپا و پیکان تشکیل جلسه خواهند داد.
تصویر پرونده سایپا و پیکان بسیار حساس است

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی دادرس درباره تاخیر به وجود آمده در حکم کمیته استیناف برای مسابقه سایپا و پیکان و تعویض ششم پیکانی ها در این مسابقه بیان کرد: به هر حال این پرونده بسیار حساس است. دوستان از دو باشگاه به صورت داوطلبانه آمدند و مطالبی را بیان کردند اما ما از نمایندگان دو باشگاه به طور رسمی دعوت کردیم تا سه شنبه هفته آینده به فدراسیون بیایند و لایحه شان را ارائه کنند تا بتوانیم با بررسی همه جوانب حکم را صادر کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صدور حکم این مسابقه در کوران رقابت های لیگ برتر روی روند تیم ها در لیگ تاثیر نمی گذارد، گفت: خیر، ما از تیم ها می خواهیم کارشان را انجام بدهند و به این حکم توجهی نکنند!

عضو کمیته استیناف درباره زمان صدور حکم خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم ما سه شنبه هفته آینده با نمایندگان دو باشگاه پیکان و سایپا جلسه می گذاریم. البته حکم در همان روز صادر نمی شود. بعد از گرفتن لایحه های دفاعی این عزیزان به طور دقیق پرونده را بررسی می کنیم و حکم را می دهیم.

دادرس در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است در هفته آینده نیز حکم این بازی صادر نشود، گفت: ما نمی خواهیم عجولانه تصمیم بگیریم. به دنبال آن هستیم تا یک حکم عادلانه بدهیم و اگر تاخیر هم پیش بیاید مشکلی نیست.

307985