فرهاد کوچک زاده:

نقض قوانین به نفع یک تیم دارد رقم می‌خورد

مدیر تیم فوتبال نساجی گفت: واضح و آشکار است که نقض قوانین به نفع یک تیم دارد رقم می‌خورد و با این رای کل لیگ‌مان به حاشیه کشیده شده است.
تصویر نقض قوانین به نفع یک تیم دارد رقم می‌خورد

به گزارش سایت خبری پرسون، فرهاد کوچک زاده، مدیر تیم فوتبال نساجی درباره اردوی نساجی در ترکیه اظهار کرد: زمین چمن‌ شرایط خیلی خوبی داشت و هتل مناسبی در اختیار ما قرار گرفت و بچه‌ها شرایط خیلی خوبی پیدا کردند. هر روز دو جلسه تمرین برگزار کردیم و دو بازی دوستانه خوب را هم انجام دادیم. به طور کلی نسبت به آن وضعیتی که فکر می‌کردیم همه چیز بهتر بود و اعضای تیم از آن شرایط یکنواخت در آمدند و تنوع خوبی هم برای آن‌ها بود و شاداب‌تر شدند.

او ادامه داد: هر سرمربی دوست دارد همه امکانات برایش مهیا باشد و ما هم سعی کردیم بهترین امکانات را در اختیارش قراردهیم. ساکت الهامی به همین دلیل از شرایط راضی است اما به هر حال هر اردویی فراز و نشیب‌ها و سختی‌های خاص خودش را دارد اما به صورت کلی همه ما نسبت به آن شرایطی که پیش بینی می‌کردیم راضی بودیم. ۷ فینال در ادامه لیگ داریم و خودمان را برای آن بازی‌ها آماده می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال نساجی درباره رای صادره کمیته انضباطی درباره دیدار سایپا و پیکان (انجام ۶ تعویض توسط پیکانی‌ها) به سود سایپا گفت: طبق قانون کاملا واضح است که این رای خلاف قوانین فدراسیون و فیفاست. این موضوع مهمی است که ۷، ۸ باشگاه را درگیر کرده و در انتهای جدول باشگاه‌های زیادی ذی‌نفس هستند و این ۳ امتیاز قطعا در تعیین جایگاه‌ تیم‌ها بسیار مهم است. شرایط جدول باعث می‌شود که ما و دیگر تیم‌ها نسبت به این مساله حساسیت نشان دهیم.

او اضافه کرد: این واضح و آشکار است که نقض قوانین به نفع یک تیم دارد رقم می‌خورد و با این رای، تیم‌های پایین جدول و کل لیگ‌مان به حاشیه کشیده شده است.

303835