انتقاد شدید کمالوند:

اجازه بدهید برای فوتبال، فوتبالی‌ها تصمیم بگیرند

فراز کمالوند سرمربی سایپا گفت: نگران ورود نمایندگان مجلس به پرونده دیدار سایپا و پیکان نیستیم اما اگر آنها دلسوز هستند به فکر معیشت و زندگی مردم حوزه انتخابی‌شان باشند.
تصویر اجازه بدهید برای فوتبال، فوتبالی‌ها تصمیم بگیرند

به گزارش سایت خبری پرسون، فراز کمالوند سرمربی تیم سایپا درباره اینکه مسئولان برخی تیم‌های لیگ برتری از فشار نمایندگان قائم‌شهر و اصفهان درخصوص پرونده دیدار جنجالی سایپا و پیکان صحبت می‌کنند، توضیحاتی را ارائه داد. او درباره وضعیت تیم ملی ایران که در بحرین به سر می برد نیز سخن گفت:

*نگران این موضوع نیستیم زیرا هم آقایانی که در کمیته انضباطی هستند می‌شناختیم و همه اعضای کمیته استنیاف را می‌شناسیم. می‌دانیم در این دو کمیته فقط براساس مسائل فوتبالی رأی صادر می‌شود.

*اگر این نمایندگان دلسوز هستند، به فکر معیشت و زندگی مردم حوزه‌های انتخابی‌شان باشند و به جای ورود به فوتبال، به این مسائل فکر کنند. فوتبال قوانین و مقررات خاص خودش را دارد و تابع فیفا است. یک نهاد مستقل است و اجازه بدهید برای فوتبال، فوتبالی‌ها تصمیم بگیرند؛ یقین دارم این اتفاق هم می‌افتد. از اعضای کمیته استیناف شناخت کافی دارم و تابع قانون هستیم. هر تصمیمی در این کمیته گرفته شود، قبول خواهیم کرد.

*قبل از این هم گفته بودم پیش‌بینی می‌کنم تیم ملی هر چهار بازی را می‌برد و به عنوان تیم اول صعود می‌کند. فوتبال ما با فوتبال کشورهایی مثل بحرین، عراق و حتی تیم‌های دیگر قابل مقایسه نیست. در خط حمله تیم ملی ۶ تا ۷ بازیکن با استانداردهای بین‌المللی بازی می‌کنند و اصلا ایران با بحرین قابل قیاس نبود. ان‌شاءالله دو بازی آینده را هم راحت می‌بریم و در دور بعدی هم با اقتدار راهی جام جهانی می‌شویم. روی این موضوع تردید نکنید.

*درباره تعویض‌های دراگان اسکوچیچ در نیمه دوم مسابقه با بحرین باید بگویم فارغ از تعویض و سیستم اعتقاد دارم مربی تیم ملی باید فردی باشد که بتواند بچه‌ها را با هم هماهنگ کند و مدیریت خوبی داشته باشد. سرمربیگری در تیم ملی کار سختی نیست زیرا واقعا اکنون بهترین بازیکنان آسیا را در اختیار داریم. در خط حمله ما نفراتی مثل طارمی، آزمون، انصاری‌فرد، رضایی، جهانبخش، قدوس، ترابی، قائدی حضور دارند که همگی نفراتی بین‌المللی و اکثر آنها لژیونر هستند. تیم ملی کار سختی ندارد. ان شالله هم به عنوان تیم اول از گروهش صعود می‌کند و هم راحت به جام جهانی می‌رود.

*فکر نمی‌کنم عراق هم بتواند مقابل ایران ایستادگی کند. قبل از شروع مسابقات در مصاحبه‌های مختلف گفتم تیم ملی هر چهار بازی را می‌برد. اکنون هم اعتقاد دارم قطعا عراق را شکست داده و به عنوان تیم اول از گروه‌مان صعود می‌کنیم.

303919