کشف ۱۰ تُن آرد خارج از شبکه توزیع در مراغه

فرمانده انتظامی گفت: ۱۰ تن و ۴۰ کیلوگرم آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.
تصویر کشف ۱۰ تُن آرد خارج از شبکه توزیع در مراغه

به گزارش سایت خبری پرسون از آدربایجان شرقی، توحید فارسی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری این میزان آرد غیرمجاز در انبار یکی از کارخانه‌ها با هدف فروش خارج از شبکه توزیع، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی محل و هویّت مالک انبار، بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی و در بازرسی از این انبار تعداد ۲۵۱ کیسه در مجموع به وزن ۱۰ تُن و ۴۰ کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مدارک است، کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و تحویل آن به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی، تصریح کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

به تعطیلی کشاندن برخی از نانوایی‌ها به بهانه‌های مختلف از سوی نانوایان متخلف و فروش آرد خارج از شبکه به دلیل سود آن در بازار آزاد، طی ماه گذشته موجب شده بود تا نان به عنوان یک ماده اساسی در سبد غذایی مردم با کمبود مواجه شود.

منبع:ایرنا

307190