برومند:

استقلال و پرسپولیس دیر یا زود به هم می‌خوردند/ تیم ملی فوتبال همیشه برابر عراقی‌ها مشکل دارد

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال درباره بازی دربی سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی توضیح داد.
تصویر استقلال و پرسپولیس دیر یا زود به هم می‌خوردند/ تیم ملی فوتبال همیشه برابر عراقی‌ها مشکل دارد

پرویز برومند دروازه بان اسبق تیم فوتبال استقلال در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار پرسون درباره دربی سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد: مردم درگیر بازی تیم ملی فوتبال برابر عراق هستند و به نظرم بهتر بود که مسئولان فوتبال قرعه کشی مسابقات جام حذفی را بعد از این بازی برگزار می‌کردند. همچنین نمی‌دانم چه عجله‌ای بود که برنامه جام حذفی را اعلام کردند.

برومند درباره تقابل استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: به هر حال دیر یا زود تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی بهم برخورد می‌کردند. مسابقات جام حذفی هم به این صورت است که یک تیم باید تیم‌های مختلف را حذف کند تا قهرمان شود.

دروازه بان اسبق استقلال درباره شرایط تیم‌های استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی پایتخت گفت: به هر حال در بحبوحه بازی تیم ملی فوتبال همه ذهن ها به آن سمت است و خبر خاصی از این 2 تیم نیست.

او درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی تصریح کرد: به نظرم پیش بینی بازی دربی خیلی سخت است اما فکر می‌کنم تیمی که بیشتر تلاش کند و از موقعیتش استفاده کند به طور حتم می‌تواند برنده بازی دربی شود.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق اظهار کرد: سبک بازی تیم ملی عراق به فوتبال کشورمان نزدیک است و همین موضوع باعث شده که ما همیشه برابر عراقی‌ها مشکل داشته باشیم. البته من فکر می‌کنم شخصیت تیمی ما بالاتر از عراقی‌ها است و نفرات بهتری هم داریم و برنده بازی می‌شویم.

برومند درباره راهکارش برای وارد نشدن تیم ملی فوتبال به جنگ روانی عراقی‌ها گفت: به نظرم این مسائل مهم نیست و آنچه که اهمیت دارد، زمانی است که داور سوت آغاز و پایان بازی را می‌زند. من فکر می‌کنم بازیکنان ما به این موضوع واقف هستند و در زمین مسابقه همه چیز مشخص می‌شود.

او درباره اینکه تیم ملی عراق همیشه گربه سیاه ایران بوده است و آیا این طلسم شکسته می‌شود، اظهار کرد: درباره بحرین هم چنین حرف‌هایی را می‌زدند اما این مسائل مهم نیست. کیفیت بازیکنان ما بالاتر از حریفان است و فوتبال ما اختلاف زیادی با آسیا دارد و هیچ تیمی در مرحله مقدماتی نمی‌تواند تیم ملی فوتبال را به دردسر بیاندازد.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره عملکرد گلرهای تیم ملی فوتبال گفت: من فکر می‌کنم توپ آن چنانی روی دروازه تیم ملی فوتبال کشورمان نیامده است تا دروازه بانان را ارزیابی کنیم. ان شا الله در مرحله بعدی عیار گلرهای تیم ملی فوتبال مشخص می‌شود.

برومند درباره اینکه تیم ملی فوتبال می‌تواند به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند، اظهار کرد: صددرصد تیم ملی فوتبال کشورمان به مرحله بعد صعود می‌کند. ما باید انتظار داشته باشیم که تیم ملی فوتبال کشورمان به مرحله بعد جام جهانی راه یابد و به فکر بازی‌های قبل از این رقابت‌ها نباشد.

او در پایان گفت: متاسفانه تفکرات و مدیریت فدراسیون فوتبال قبلی باعث شد که تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی با خطراتی مواجه شود.

305250

مطالب مرتبط